Στη βελτίωση των προϊόντων της και στην επέκταση της σε αγορές του εξωτερικού, όπου μέχρι στιγμής δεν έχει παρουσία, στοχεύει η bespot, η οποία εξασφάλισε δεύτερο κύκλο χρηματοδότησης με βασικό επενδυτή το Uni.Fund. Η νέα επένδυση είναι ύψους ενός εκατομμυρίου ευρώ και θα κατευθυνθεί προς την περαιτέρω ανάπτυξη της bespot, εταιρείας που ιδρύθηκε στα τέλη του 2018 και δραστηριοποιείται στον κλάδο του Location Intelligence.  Η bespot χρησιμοποιεί ανεπτυγμένες τεχνικές τεχνητής νοημοσύνης (Artificial Intelligence) και επιχειρηματικής αναλυτικής (Business Analytics) και αναπτύσσει ευφυείς λύσεις εντοπισμού θέσης για επιχειρήσεις στον κλάδο του λιανικού εμπορίου, της εστίασης και του τουρισμού, καλύπτοντας τις ανάγκες τόσο μικρών καταστημάτων όσο και επιχειρήσεων με μεγάλες εγκαταστάσεις, καθώς και δημόσιων φορέων.

«Η επένδυση από το Uni.Fund θα μας βοηθήσει να αναπτύξουμε περισσότερο τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, που αφορούν τις λύσεις που ενεργοποιούν τη δυνατότητα να εξάγουμε location insights μέσα από τις εφαρμογές των λιανεμπόρων και των brands. Επιπλέον θα υποστηρίξει την περαιτέρω ανάπτυξή μας για να πάμε σε κάποιες επιπλέον χώρες όπως Ιρλανδία, Ιταλία και ΗΠΑ» δηλώνει στο NetFAX ο Λέων Γαβαλάς, εκ των ιδρυτών της εταιρείας.

H πλατφόρμα που έχει αναπτύξει η bespot δίνει τη δυνατότητα σε επιχειρήσεις να έχουν πρόσβαση σε ζωντανά στατιστικά στοιχεία που σχετίζονται με φυσικές τοποθεσίες, καταστήματα, τις δραστηριότητες και τις προτιμήσεις των καταναλωτών σε αυτά, προσφέροντας τη δυνατότητα στους λιανέμπορους να κατανοήσουν καλύτερα τους επισκέπτες τους με τη χρήση δεδομένων.  Οι καταναλωτές, από την πλευρά τους, έχουν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν, όπου και εάν βρίσκονται, εκπτώσεις και προσφορές με μια απλή επίσκεψή τους σε ένα κατάστημα.

Αύξηση προσωπικού μέχρι τον Απρίλιο

Αυτή τη στιγμή η εταιρεία συλλέγει στατιστικά σημεία επισκεψιμότητας για περίπου 5.500 σημεία –  καταστήματα και δημόσιους χώρους – σε όλη την Ελλάδα. «Στόχος είναι να υποστηρίξουμε 10.000 καταστήματα λιανικής μέσα στο 2021», αναφέρει ο Λέων Γαβαλάς, συμπληρώνοντας πως στο πλάνο της εταιρείας βρίσκεται και η αύξηση του προσωπικού σε 30 άτομα ως τα τέλη Απριλίου, από τα 17 που στελεχώνουν αυτή τη στιγμή την ομάδα.