H Infoassist είναι το 2ο Best Contact Center Site της HP, για το 4ο τρίμηνο του οικονομικού έτους της εταιρείας (Αύγουστος – Οκτώβριος 2012), με μόλις 2 μονάδες διαφορά βαθμολογίας από το 1ο, ανάμεσα σε 17 αντίστοιχα sites που παρέχουν τις υπηρεσίες τους σε όλη την περιοχή ΕΜΕΑ.
Η HP μετρά και επιβραβεύει, σε τριμηνιαία βάση, την ποιοτική και την ποσοτική απόδοση και επίδοση των call center sites με τα οποία έχει συνεργασία, με στόχο όχι μόνο τη διατήρηση του υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης, αλλά και την παρακίνηση του προσωπικού που απασχολείται στα sites προκειμένου να προσφέρουν σταθερά και συνεπώς τις καλύτερες υπηρεσίες στον τομέα τους.
Στα ποιοτικά κριτήρια αξιολόγησης των sites συγκαταλέγονται η συνολική απόδοση της ομάδας των agents, ο τρόπος και ο χρόνος επίλυσης των προβλημάτων που αναφέρονται από τους πελάτες, κλπ. Όσον αφορά στην ποσοτική αξιολόγηση, αυτή γίνεται με βάση το χρόνο απόκρισης των agents, τον αριθμό των προβλημάτων που επιλύονται σε συγκεκριμένο χρόνο, τη συνέπεια της επίδοσης και της απόδοσης αλλά τα αποτελέσματα του ελέγχου που γίνεται από την εταιρεία σε τακτά χρονικά διαστήματα.