Στο πλαίσιο του 4ου Συνεδρίου Τεχνολογίας Πληροφορικής, ο Ed Thompson, Διακεκριμένος Αναλυτής, Αντιπρόεδρος, Customer Relationship Practice της Gartner, σημείωσε ότι, σύμφωνα με έρευνες της Gartner για τους Διευθυντές Πληροφορικής, οι πρώτες σε προτεραιότητα, επιχειρηματικές προσδοκίες είναι η βελτίωση των επαγγελματικών διαδικασιών και η προσέλκυση και διατήρηση πελατών.
Ως αποτέλεσμα, η Επιχειρηματική Ευφυΐα (Business Intelligence) και η Διαχείριση Σχέσεων Πελατών (Customer Relationship Management) αντιμετωπίζονται ως επενδύσεις και έργα αποφασιστικής σημασίας πλέον. Όσον αφορά το άμεσο μέλλον, επεσήμανε ότι, η επόμενη γενιά των έργων CRM θα επικεντρώνεται περισσότερο στη συνεργασία με τους πελάτες, βελτιώνοντας την πελατειακή εμπειρία και αναλύοντας τα δεδομένα των πελατών. Το περιοδικό Netweek και το ημερήσιο neweletter Netfax ήταν χορηγοί επικοινωνίας του Συνεδρίου.