Δύο προϊοντικές λύσεις που απευθύνονται αποκλειστικά στο κανάλι των συνεργατών της και οι οποίες ενσωματώνουν την in-memory computing μηχανή HANA (High-performance ANalytics Appliance) προκειμένου να απευθυνθούν στις μικρομεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις (ΜμΕ), ανέπτυξε η SAP.
Πρόκειται για τα SAP HANA for SAP Business One και SAP HANA Edge Edition, που αποτελούν το πρώτο βήμα της εταιρείας προς την κατεύθυνση της εισαγωγής και εν γένει υιοθέτησης της τεχνολογίας για την επίλυση προβλημάτων που σχετίζονται με τα “big data”, εκ μέρους των ΜμΕ. Σημειώνεται, πως το SAP HANA εξασφαλίζει ταχύτατη και σε πραγματικό χρόνο επεξεργασία και ανάλυση δεδομένων.
Μάλιστα, όπως ανέφερε σχετικά ο Eric Duffaut, Πρόεδρος του παγκόσμιου οικοσυστήματος και καναλιών της SAP: “Πιστεύουμε πως τα big data αποτελούν μια μοναδική επιχειρηματική ευκαιρία και πρόκληση συγχρόνως για μικρού όσο και μεσαίου μεγέθους εταιρείες”.
Σήμερα, η SAP διαθέτει κάτι παραπάνω από 96.500 πελάτες-μικρομεσαίες επιχειρήσεις παγκοσμίως, μέγεθος που αντιπροσωπεύει το 79% του συνόλου των πελατών της. Η συντριπτική πλειοψηφία των ΜμΕ εξυπηρετείται από τους περίπου 3.000 συνεργάτες καναλιού της SAP, οι οποίοι με τη σειρά τους το 2011 πραγματοποίησαν το 30% του συνόλου των πωλήσεων της εταιρείας. Στόχος της SAP μέχρι το 2015 είναι το κανάλι να συνεισφέρει το 40% των ετήσιων πωλήσεων, που αναμένεται να διαμορφωθούν στα επίπεδα των 20 δισεκατομμυρίων ευρώ.