«Γούρικο» (παρότι δίσεκτο) αποδείχτηκε το ’24 για την εταιρία παροχής υπηρεσιών παράδοσης και αποστολής δεμάτων Bοχ Νοw, καθώς στη διάρκειά του επιταχύνθηκε η ανάπτυξή της (οκταπλάσιος τζίρος σε σχέση με το ’23), τριπλασιάστηκε ο αριθμός των διακινούμενων δεμάτων, μπήκε στα σκαριά η επέκταση του δικτύου της σε ακόμα 10 ελληνικά νησιά φέτος και -για πρώτη φορά, έπειτα από σχεδόν τρεισήμισι χρόνια λειτουργίας- πέρασε σε κερδοφορία. Καλά νέα για τους βασικούς επενδυτές της (Emma Capital Group με 82% & Olympia Group με 12,5%), που ως τώρα έχουν επενδύσει περί τα 40 εκατ. ευρώ σ’ αυτήν και τα αυτόματα μηχανήματα παραλαβής δεμάτων που προωθεί, με προγραμματισμένα άλλα 4 εκατ. για φέτος.

Περιγράφοντας την πορεία της εταιρίας, σε ειδική εκδήλωση για τα media, αργά προχθές, ο CEO, Δημήτρης Ανδριώτης, με παρόν το σύνολο της διοικητικής ομάδας, τόνισε πως η Box Now διαθέτει σήμερα πάνω από 120.000 θυρίδες σε 2400 Lockers σε Ελλάδα και Κύπρο, οι οποίες εξυπηρετούν περίπου 2 εκατ. (ικανοποιημένους, όπως δείχνουν όλες οι αξιολογήσεις) πελάτες, συνεργάζεται με πάνω από 4000 eShops (το 90% των μεγαλύτερων του κλάδου) και διακινεί περίπου 11 εκατ. δέματα, ετησίως.

Επίσης, προσφέρει υπηρεσίες διασυνοριακής αποστολής μεταξύ Ελλάδας και Κύπρου, με γρήγορες παραδόσεις (οι αποστολές από Locker σε Locker με την υπηρεσία «Στείλε δέμα» παραδίδονται σε τρεις, ενώ οι αποστολές από e-shop σε μόλις δυο εργάσιμες ημέρες). Στην ηπειρωτική Ελλάδα, η παράδοση γίνεται την επόμενη εργάσιμη. Κατά τον κ. Ανδριώτη, σημαντικό στοιχείο για φέτος είναι η επέκταση του δικτύου Lockers σε 10 νησιά (αναμεσά τους, Ρόδος, Σύρος, Λέσβος, Μύκονος, Σαντορίνη, Ζάκυνθος κλπ.) καθώς και η ανάπτυξη νέων BOX NOW Stores.

Σήμερα, υπάρχουν πάνω από 40 self service καταστήματα σε κομβικά σημεία (Αθήνα – Γκύζη, Θεσσαλονίκη – Ροτόντα, Πάτρα – Κολοκοτρώνη κλπ.), που φιλοξενούν μεγάλο αριθμό θυρίδων, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών. Στόχος των καταστημάτων είναι η κάλυψη περιοχών στις οποίες υπάρχει πολύ μεγάλη ζήτηση, προσφέροντας πρόσθετη ευκολία και ευελιξία. Τέλος, το ανθρώπινο δυναμικό της Box Now έφτασε πλέον τα 300 άτομα, με αυξητικές τάσεις, ενώ αξιοποιούνται και τεχνολογίες αιχμής, με τη χρήση chatbot υποστήριξης των πελατών, δημοφιλούς δικτυακής εφαρμογής, αλγορίθμων βελτιστοποίησης της κατανομής δεμάτων κλπ..