Σύμφωνα με εκτιμήσεις ειδικών, η δεύτερη έκδοση του smart watch της Apple επέτρεψε στην εταιρεία να κερδίσει σημαντικά μερίδια αγοράς και να αποσπαστεί σημαντικά από τον ανταγωνισμό.

Το Apple Watch, παρά τις ελλείψεις τροφοδοσίας που παρουσιάστηκαν το τέταρτο τρίμηνο, κατέγραψε σχεδόν έξι εκατομμύρια πωλήσεις, όπως εκτιμά η Canalys σε έκθεσή της που δημοσίευσε την Τρίτη – έτσι, σχεδόν τα 2/3 των smartwatches που πουλήθηκαν διεθνώς προέρχονται από την Apple, με το 80% του τζίρου της αγοράς να πηγαίνει στην Apple. Σύμφωνα με την Canalys, το προηγούμενο έτος η Apple πούλησε 12 εκατ. smart watches κατέχοντας το 49% της αγοράς, ακολουθούμενη από τις Fitbit (17%) με το σπορ έξυπνο ρολόι της και την Samsung (15%).