Περαιτέρω μείωση της τάξης του 16% παρουσίασε, το β’ τρίμηνο του 2016, η παγκόσμια αγορά tablets, καθώς οι παραγγελίες βρέθηκαν στο χαμηλότερό τους επίπεδο τα τελευταία τρία χρόνια και διαμορφώθηκαν στα 35 εκατ., σύμφωνα με τα στοιχεία της Canalys.

Η Apple κατάφερε να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της στο 28%, ενώ η Samsung συνεχίζει να βρίσκεται στη δεύτερη θέση, με σχεδόν 6 εκατ. παραγγελίες και μερίδιο αγοράς 16%. Ακολουθούν η Lenovo και η Huawei με μερίδιο 7 και 6% αντίστοιχα. Οι παραγγελίες Android επλήγησαν περισσότερο το τρίμηνο αυτό με μείωση της τάξης του 23% παγκοσμίως, καθώς ο όγκος τους επηρεάστηκε από τις σημαντικές μειώσεις σε πολλές αγορές της περιοχής Ασίας/Ειρηνικού και της Λατινικής Αμερικής. Όπως αναφέρεται στην έκθεση της Canalys, η έντονη ανταγωνιστικότητα από τα smatphones και, πιο πρόσφατα, από τα convertible 2-in-1 PCs, είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση που εμφανίζεται στον καταναλωτικό τομέα των tablets, ιδιαίτερα όσον αφορά τις πιο οικονομικές slate συσκευές που «τρέχουν» σε Android.