Δεν άργησε να επιστρέψει στην κορυφή της παγκόσμιας αγοράς έξυπνων ηχείων η Amazon, καθώς μετά την υποχώρησή της στη 2η θέση το προηγούμενο τρίμηνο, ανέκτησε τα πρωτεία το γ’ τρίμηνο του έτους.

Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Canalys, η Amazon πούλησε το γ’ τρίμηνο 6,3 εκατ. ηχεία ηχεία, και με μια πενιχρή αύξηση της τάξης του 1,3% απέσπασε το 31,9% της αγοράς. Στη 2η θέση πλασαρίστηκε η Google, με 29,8% μερίδιο αγοράς και 187% αύξηση σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο. Οι δύο αμερικανικές εταιρείες απειλούνται, ωστόσο, από δύο κινέζικες, τις Alibaba και Xiaomi, οι οποίες αύξησαν τα έσοδά τους πάνω από 200 και 300 φορές αντίστοιχα, με 11,1% και 9,7% μερίδιο αγοράς. Τη μερίδα του λέοντος, ήτοι 43%, των 19,3 εκατ. πωληθέντων ηχείων το γ’ τρίμηνο, απέσπασε η αμερικανική αγορά. Σταθερή ανάπτυξη καταγράφει και η κινέζικη αγορά, η οποία ενώ πριν από ένα χρόνο δεν έπαιζε κανένα ρόλο, το γ’ τρίμηνο του 2018 συγκέντρωσε πάνω από το 30% του παγκόσμιου τζίρου.