Την πρώτη θέση κατέκτησε η Εξυπηρέτηση Πελατών της Wind στο διαγωνισμό «CRM Grand Prix 2013», που πραγματοποιήθηκε στις 11 Ιουλίου.

Η εταιρεία τιμήθηκε με το ανώτερο βραβείο GOLD στην κατηγορία Telephone Response έως 50 εκπροσώπους. «Η σημαντική αυτή διάκριση είναι το επιστέγασμα της δέσμευσης  τόσο της Διοίκησης της εταιρείας όσο και των ίδιων των εργαζομένων στην Εξυπηρέτηση Πελατών για την παροχή της πλέον ολοκληρωμένης τηλεφωνικής εξυπηρέτησης σε κάθε πελάτη, η οποία διασφαλίζει συνεχώς την ακρίβεια της ενημέρωσης, την εγκυρότητα και πληρότητα της παρεχόμενης πληροφορίας, καθώς και το υψηλό επίπεδο ικανοποίησης του πελάτη.» δήλωσε ο Γιάννης Τσαγιάννης, Customer Operations Director της WIND Ελλάς.