Η εξαγορά της Linksys από τη Cisco πριν από πέντε περίπου χρόνια, σχηματοποιείται τα τελευταία δύο χρόνια σε μια επιχειρηματική ενέργεια που έχει ως στόχο να αυξήσει το μερίδιο της Cisco στην αγορά των SMBs.

Για μια αγορά 1 δις δολαρίων έκανε λόγο η Stanimira Koleva, SMB Director των Ευρωπαϊκών αγορών, η οποία ναι μεν αποτελεί ένα κλάσμα των εσόδων της εταιρείας, ωστόσο βρίσκεται μέσα στις πέντε πρώτες προτεραιότητες αύξησης των εσόδων της.

Το Cisco Counter, το οποίο η Cisco λειτουργεί στην Ελλάδα σε συνεργασία με την Info-Quest, είναι ουσιαστικά ένα show room των λύσεων της Cisco για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Το προσωπικό του καταστήματος U στον Πειραιά έχει εκπαιδευτεί, σύμφωνα με τα στελέχη της Info-quest, για να παρέχει πληροφορίες σε όσους θα περάσουν τυχαία έξω από το κατάστημα και θα τους προσελκύσει μέσα ένα banner που έχει αναρτηθεί. Ωστόσο, οι περισσότερες επισκέψεις θα είναι προγραμματισμένες, θα ξεκινούν από προσκλήσεις της Info-quest και θα συμμετέχουν σε αυτές εξειδικευμένοι πωλητές της εταιρείας.

Το Cisco Counter του Πειραιά είναι το 2ο που κατασκευάζεται στην Ευρώπη, το πρώτο βρίσκεται στο Άμστερνταμ, όπου βρίσκεται και το ευρωπαϊκό logistics center της Cisco. Η λειτουργία του χαρακτηρίστηκε από τα στελέχη και των δύο εταιρειών ως πιλοτική, με στόχο τη δημιουργία νέων Cisco counters εντός και εκτός Αττικής.

Μια ακόμα ενέργεια που κάνει η Cisco στην προσπάθεια της να προσεγγίσει τις SMBs και μάλιστα στο πλαίσιο μιας έντονης οικονομικής κρίσης, είναι η απόφασή της να κάνει πιο ελαστική την πολιτική πίστωσης προς τους διανομείς της, ευελπιστώντας ότι αυτοί θα περάσουν τα περιθώρια πίστωσης στους πελάτες τους.

Σύμφωνα, με τον Dominique Vanhamme, Regional Sales Manager Distribution Europe της Cisco, “έχει γίνει μια διεύρυνση 30 ημερών της πίστωσης προς τους διανομείς, ενώ έχουν γίνει ελαστικότερη κάποιοι όροι που αφορούν τα στοκ και άλλες υποχρεώσεις των συνεργατών, ώστε να είναι ευκολότερο για αυτούς να αντιμετωπίσουν τα αποτελέσματα της οικονομικής κρίσης”.