Με το ξέσπασμα της πανδημίας, όλες οι ΙΤ εταιρίες φρόντισαν (και συνεχίζουν να το κάνουν) τους ανθρώπους τους και -προφανώς- τους πελάτες τους σ’ όλους τους κλάδους και τομείς, ώστε να μην παραλύσουν και να συνεχίσουν κανονικά την εργασία τους, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνολογίας.
Ανάμεσά τους και η Cisco, που παρέχει δωρεάν τη δική της σουίτα τηλεδιάσκεψης και λύσεων ασφαλείας για ευρύ φάσμα αναγκών. Ζητήσαμε από τον Αντώνη Τσιμπούκη, γενικό διευθυντή της εταιρίας για την Ελλάδα, την Κύπρο, τη Μάλτα και την Πορτογαλία, να μας πει περισσότερα γι’ αυτή την πρωτοβουλία.
«Η στήριξη των εργαζομένων ήταν η πρώτη προτεραιότητα της εταιρίας. Με τα πρώτα σημάδια εξάπλωσης του ιού, εφάρμοσε την υποχρεωτική εργασία από το σπίτι. Χωρίς υγιείς εργαζόμενους δεν θα ήταν ποτέ δυνατή η υποστήριξη των συνεργατών μας, των πελατών μας και τελικά -όπως αποδεικνύεται- της κοινωνίας.
Διαπιστώνοντας από νωρίς την τεράστια ζήτηση για απομακρυσμένη εργασία, η Cisco ενεργοποίησε αμέσως σειρά από δράσεις με κυριότερη τη δωρεάν παροχή της πλατφόρμας τηλεδιάσκεψης Webex, με απεριόριστη χρήση και υποστήριξη ως και 100 συμμετεχόντων, για 120 ημέρες.
Επίσης, παρείχε δωρεάν άδειες χρήσης για τρεις βασικές τεχνολογίες ασφάλειας, τις Cisco Umbrella, Duo Security και Cisco AnyConnect Secure Mobility Client. Όλες παρουσιάζουν εκρηκτική αύξηση στη χρήση τους και στην Ελλάδα, με αποκορύφωμα την υιοθέτηση της πλατφόρμας Webex από το υπουργείο Παιδείας, για τη συνέχιση του εκπαιδευτικού έργου σ’ όλα τα δημόσια σχολεία, αλλά κι από την ιδιωτική εκπαίδευση, δημόσιους / ιδιωτικούς οργανισμούς και επιχειρήσεις.
Παγκόσμια πρωτοβουλία
«Η δωρεάν διάθεση του Cisco Webex και των υπηρεσιών ασφάλειας είναι μια πρωτοβουλία σε παγκόσμιο επίπεδο και αφορά κάθε χώρα όπου διατίθενται οι συγκεκριμένες υπηρεσίες κι όχι μόνο εκείνες που επηρεάζονται από τον κορονοϊό. Επίσης, ο πρόεδρός μας, Chuck Robbins, ενέκρινε τη διάθεση εξοπλισμού και υπηρεσιών αξίας $225 εκατ. $ στους κρίσιμους τομείς υγείας και εκπαίδευσης και σε διάφορους κυβερνητικούς οργανισμούς, διευκολύνοντας το έργο τους στην αντιμετώπιση της εξάπλωσης του ιού.
Οι ομάδες μας εργάζονται όλο το 24ωρο μαζί με τους τοπικούς συνεργάτες μας, αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο, μέσω των κέντρων απομακρυσμένης υποστήριξης, για να εξυπηρετήσουν τις ακραίες μεταβολές των όγκων δεδομένων και τις τρέχουσες ανάγκες των πελατών μας. Έχουν ήδη γίνει και συνεχίζουν να γίνονται μεγάλες επενδύσεις στις υποδομές μας, για την όσο το δυνατόν απρόσκοπτη λειτουργία των υπηρεσιών μας – δεν είναι, όμως, μόνο η υποδομή, αλλά και η χωρητικότητα του δικτύου που απαιτείται.
Η Cisco βελτιώνει συνεχώς την παγκόσμια συνδεσιμότητά της, συνεργαζόμενη με τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, για να τους βοηθήσουμε ως και στο τελευταίο σκέλος, της σύνδεσης, μειώνοντας την καθυστέρηση μεταξύ των τελικών χρηστών μας και των αντίστοιχων υπηρεσιών».