Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Context, όλο και περισσότεροι καταναλωτές στην Ευρώπη σκέφτονται να αγοράσουν προϊόντα smart home τους επόμενους 12 μήνες, ενώ είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν περισσότερα γι’ αυτά, με τη Γερμανία και τη Μ. Βρετανία να ανοίγουν το δρόμο ως οι πιο ώριμες αγορές.

H εταιρεία ερευνών αγοράς ρώτησε γι’ αυτό το σκοπό 4.500 καταναλωτές σε Μ. Βρετανία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία, Σουηδία, Ολλανδία, Ρωσία και Τουρκία στο πλαίσιο της μελέτης Context Smart Home Survey 2017. Η έρευνα αποκάλυψε ότι το 13% των ερωτηθέντων περιμένουν να διαθέτουν ένα «έξυπνο σπίτι» μέσα στους 12 επόμενους μήνες σε σχέση με 10% πέρσι, με την πρόθεση αγοράς να έχει αυξηθεί σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες. Ο φωνητικός έλεγχος (voice control) μετατρέπεται ταχύτατα σε κύριο κίνητρο δαπάνης για προϊόντα smart home, με το 32% να αναφέρει ότι θα δαπανούσε 150-250 λίρες σε σχετικά προϊόντα, όταν το αντίστοιχο ποσοστό πριν από ένα χρόνο περιορίζονταν στο 10%. Τέλος, πάνω από το 81% αναγνωρίζει τον όρο «smart home» (38% το 2015 και 39% το 2016).