Σε καλά επίπεδα κινήθηκαν οι πωλήσεις 3D printers το πρώτο τρίμηνο του έτους, σύμφωνα με τους αναλυτές της Context.
Aν και οι παραγγελίες υποχώρησαν ελαφρώς το α’ τρίμηνο, κυρίως λόγω της εξασθένησης της μεγάλης κατηγορίας των personal συσκευών, όπως και της εποχικής επιβράδυνσης στην κατηγορία των συσκευών για βιομηχανική χρήση, οι κατηγορίες Professional και Design κατέγραψαν μια καλή ανάπτυξη. Η δυναμική, ωστόσο, που δημιουργούν οι νεοεισερχόμενοι παίκτες στην αγορά, όπως και οι επενδύσεις του δεύτερου τριμήνου ανοίγουν το δρόμο για ένα έτος ισχυρής και σταθερής ανάπτυξης.
Πολλοί κατασκευαστές, σύμφωνα με τους αναλυτές, που έως τώρα εστίαζαν στο low end τμήμα της αγοράς 3D printers (απευθυνόμενοι σε χομπίστες και την αγορά B2C), αρχίζουν να υιοθετούν μια B2B προσέγγιση. H σειρά των προϊόντων τους, οι τιμές, το σύνολο των τεχνικών χαρακτηριστικών και οι δράσεις μάρκετινγκ που τρέχουν δείχνουν αυτή τη μετατόπιση προς την B2B περιοχή. Aυτή η τάση αποτυπώθηκε στα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου, όπου αυξήθηκαν οι πωλήσεις συσκευών για την αγορά B2B κατά 30% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο και κατά 12% σε επίπεδο έτους.
Η κατηγορία των Industrial συσκευών συνέβαλε, το πρώτο τρίμηνο του 2019, κατά 60% στα έσοδα παγκοσμίως της αγοράς 3D printers. Στους κατασκευαστές που έχουν παρουσία εδώ συγκαταλέγονται μεγάλα ονόματα του χώρου, όπως οι HP και GE, παραδοσιακές ηγετικές δυνάμεις της αγοράς – 3D Systems, Stratasys, EOS – αλλά και νεοεισερχόμενοι, όπως οι Carbon, Desktop Metal και Markforged.
Ειδικά όσον αφορά τους εκτυπωτές υγρού μετάλλου καταγράφηκε το πρώτο τρίμηνο του 2019 μια εστίαση σε μια νέα γενιά εκτυπωτών χαμηλότερης τιμής, με την Desktop Metal να αναφέρει τις περισσότερες πωλήσεις συσκευών αυτής της κατηγορίας τη συγκεκριμένη περίοδο. Όσον αφορά τις συσκευές πολυμερούς υλικού, στο πρώτο εξάμηνο 2019 κυριάρχησαν εταιρείες που έβαλαν τα θεμέλια για την μελλοντική ανάπτυξης αυτής της αγοράς και όχι αυτές που επιδίωκαν πρόσκαιρα οφέλη.