Τα ασύρματα ακουστικά είναι στη μόδα. Όλο και περισσότεροι κατασκευαστές προσφέρουν ακουστικά τα οποία δεν συνδέονται ενσύρματα με τις τελικές συσκευές, όπως είναι τα smartphones, αλλά μέσω Bluetooth.

Σύμφωνα με έρευνα αγοράς της Counterpoint, το 2018 πουλήθηκαν συνολικά σχεδόν 46 εκατ. ασύρματα ακουστικά. Αυτός ο αριθμός θα αυξηθεί έως το 2020 στα 129 εκατ. περίπου. Κινητήρια δύναμη αυτής της ανάπτυξης θα αποτελέσει η 2η γενιά των headsets, η οποία θα λανσαριστεί σύντομα στην αγορά από κατασκευαστές όπως η Apple. Αυτό συμβαδίζει με την προσπάθεια των κατασκευαστών να αντισταθμίσουν τις πτωτικές πωλήσεις των smartphones με τις πωλήσεις αξεσουάρ γι΄αυτά, όπως είναι τα ασύρματα ακουστικά, σημειώνουν οι αναλυτές της Counterpoint.

Από τα headsets που πουλήθηκαν το 2018, τα 35 εκατ. προήλθαν από την Apple, η οποία αποτελεί τον αδιαφιλονίκητο ηγέτη της αγοράς. Αλλά και κατασκευαστές όπως οι Samsung, Bose, Jabra, Huawei, Bragi και LG συνεχίζουν την ανάπτυξή τους, ενώ οι Google, Amazon και Plantronics εντείνουν ακόμα περισσότερο τον ανταγωνισμό (και ωθούν σε άνοδο την αγορά). Για το 2019 η Counterpoint προβλέπει σταθερούς ρυθμούς ανάπτυξης, όχι μόνο επειδή θα ενταθεί η χρήση των ψηφιακών βοηθών (Siri, Google Assistant και Amazon Alexa).

Ο Peter Richardson, Research Director της Counterpoint επισημαίνει: «το 2019 θα αποτελέσει το έτος, όπου τα ασύρματα ακουστικά θα μετατραπούν σε μια σημαντική αγορά. Κατά τη διάρκεια του έτους περιμένουμε από μεγάλες τεχνολογικές εταιρείας να φέρουν αρκετές καινοτομίες. Η ενίσχυση της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών και οι εξελισσόμενες ψηφιακές συνήθειες μπορούν, επίσης, να επηρεάσουν θετικά…»