Οι αναλυτές της Counterpoint έδωσαν στη δημοσιότητα τα αποτελέσματα της έρευνάς για την παγκόσμια αγορά smartwatches, διαπιστώνοντας ότι, όπως και πριν, κυριαρχείται από την Apple.

Σύμφωνα με τη μελέτη, το περασμένο έτος πουλήθηκαν 41% περισσότερα έξυπνα ρολόγια από ότι το προηγούμενο έτος, χωρίς να αναφέρονται συγκεκριμένα νούμερα. Το πιο επιτυχημένο μοντέλο ήταν, σύμφωνα με τους συντάκτες της μελέτης, το Apple Watch 4, παρόλο που αυτό μπήκε στην αγορά μόλις το τελευταίο τρίμηνο του έτους. Στις επόμενες θέσεις, όσον αφορά όγκο πωλήσεων, πλασαρίστηκαν το Apple Watch 3και το μοντέλο Versa της Fitbit.

Τα ηνία της αγοράς συνεχίζει να κρατά η Apple, αυτή τη φορά με 37% μερίδιο αγοράς. Ο κατασκευαστής του iPhone κατάφερε να αυξήσει τα ποσοστά του κατά 22% σε σχέση με το περασμένο έτος, κινήθηκε, ωστόσο, σε χαμηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης από ότι η υπόλοιπη αγορά. Έτσι, αναπόφευκτα, το μερίδιο αγοράς του υποχώρησε από το 43 στο 37%. Στις επόμενες θέσεις ακολουθούν οι εταιρείες Imoo και Samsung με μερίδιο αγοράς 10 και 9% ανίστοιχα. Συνολικά οι πέντε πρώτοι κατασκευαστές smartwatches συγκεντρώνουν σχεδόν το 70% της αγοράς.