Η Cyta Ελλάδος, παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον που επικρατεί στη χώρα, βελτίωσε όλες τις παραμέτρους εμφανίζοντας αύξηση κύκλου εργασιών κατά 63% σε σχέση με το 2011 και διαμορφώθηκε στα 90,6 εκατ. ευρώ.

Η πελατειακή βάσης της αυξήθηκε κατά 25%, με τον αριθμό των ενεργών πελατών να διαμορφώνεται από στις 296.607 την 1η Ιανουαρίου 2013. Επίσης, παρουσίασε αύξηση του μικτού της κέρδους στα 26,432 εκατ. (ποσοστό 29% επί του κύκλου εργασιών), έναντι μικτού κέρδους 4,428 εκατ. το 2011. Επιπλέον, μειώθηκαν τα έξοδα διοίκησης επί του κύκλου εργασιών (από 32% το 2011 σε 23% το 2012) και διάθεσης επί του κύκλου εργασιών (από 23% το 2011 σε 16% το 2012). Τέλος, αξίζει να σημειωθεί και η σταθερή μείωση των ζημιών της από 34,385 εκατ. το 2011 σε 20,503 εκατ. το 2012.

Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας για το 2012, ο Γενικός Διευθυντής της Cyta Ελλάδος, Χρίστος Λιμνατίτης ανέφερε: «Σε μια εξαιρετικά δύσκολη οικονομική χρονιά για την Ελλάδα και παρά τη συνεχιζόμενη οικονομική κρίση, η Cyta Ελλάδος κατάφερε να διατηρήσει την πρώτη θέση πανελλαδικά σε καθαρή αύξηση πελατών το 2012 μεταξύ όλων των τηλεπικοινωνιακών παρόχων, κατακτώντας μερίδιο αγοράς που ξεπερνά το 10% στο συνολικό μερίδιο της αγοράς των ευρυζωνικών συνδέσεων της χώρας».