Στη σημερινή εποχή, μεγάλη μερίδα των καταναλωτών χρησιμοποιεί παραπάνω από έναν πάροχο προκειμένου να δημιουργήσει ένα προσωποποιημένο πακέτο υπηρεσιών ενημέρωσης και ψυχαγωγίας μέσα από μια αυξανόμενη ποικιλία επιλογών που έχει στη διάθεσή της, σύμφωνα με την 13η έκδοση της Deloitte “Digital Media Trends Survey”.

Παρά το κύμα των καταναλωτών που μεταβαίνουν σε υπηρεσίες χαμηλού κόστους, τα ευρήματα της έκθεσης έδειξαν πως το 43% των αμερικανικών νοικοκυριών έχει κάνει εγγραφή τόσο στην υπηρεσία Pay-TV όσο και σε υπηρεσίες streaming, ποσοστό αυξημένο κατά 26% σε σχέση με το 2017.

Η Deloitte παρατήρησε ότι πάνω από το 40% των καταναλωτών έχουν πρόσβαση ή πληρώνουν για υπηρεσίες live TV streaming, γεγονός που έρχεται σε αντίθεση με την άποψη ότι η άνοδος των υπερσύγχρονων υπηρεσιών βίντεο θα προκαλούσε το θάνατο της ζωντανής τηλεόρασης.
Σύμφωνα με την έρευνα, οι καταναλωτές, με ολοένα και περισσότερες δυνατότητες, ενσωματώνουν την τεχνολογία στην καθημερινή τους ζωή μέσω των ψηφιακών βοηθών.

Η ιδιοκτησία οικιακών ψηφιακών βοηθών, που ενεργοποιούνται με τη φωνή, αυξήθηκε κατά 140% σε ετήσια βάση, με συνολική διείσδυση από 15% σε 36%. Επιπλέον, η χρήση smart speakers στο σπίτι (42%) ξεπέρασε τη χρήση smartphones με ενσωματωμένη φωνή (34%).

Εκτός από το να επιτρέπουν στους καταναλωτές να διενεργούν ευκολότερα καθημερινές εργασίες, όπως ο έλεγχος του καιρού, η λήψη υπενθυμίσεων και ο έλεγχος της οικείας τους, οι νέες διεπαφές όπως οι ψηφιακοί βοηθοί τους βοηθούν να ταξινομήσουν τις επιλογές τους γρηγορότερα, ενώ η τεχνητή νοημοσύνη βελτιώνεται στην υπόδειξη των προτιμήσεών τους.

Επιπλέον, σύμφωνα με την έρευνα, η εβδομαδιαία παρακολούθηση των eSports αυξήθηκε κατά 33% σε όλους τους καταναλωτές, ενώ το 41% παίζει παιχνίδια τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα. Το μεγαλύτερο μέρος των τυχερών παιχνιδιών λαμβάνει χώρα μέσω των smartphones, με ποσοστό 34% έναντι 23% που γίνεται σε κονσόλες παιχνιδιών. Η πλήρης έκθεση της Deloitte είναι διαθέσιμη εδώ.