Το πλέον σύγχρονο και συνυφασμένο με την εξέλιξη και τεχνολογία βραβείο, απέσπασε η Epsilon Net, στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2014, όπου ανακηρύχτηκε ως κορυφαία εταιρεία στην Εξυπηρέτηση Πελατών Online.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Epsilon Net είναι η μοναδική εταιρεία software η οποία διακρίνεται για 3η συνεχόμενη χρονιά, ενώ η εταιρεία διακρίθηκε ως φιναλίστ και στην κατηγορία «Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών Μεγάλης Ομάδας». Η Βασιλική Αναγνώστου, Γενική Διευθύντρια της Epsilon Net, κατατάχθηκε στους «Best of 3 Μάνατζερ της Χρονιάς Μεγάλης Ομάδας». Η κ. Αναγνώστου κατά την παραλαβή του βραβείου δήλωσε: «Είμαι πολύ περήφανη και συγκινημένη για τη βράβευση που έγινε και ιδιαίτερα σε μια τόσο σημαντική κατηγορία η οποία είναι άμεση συνδεδεμένη με την καινοτομία και την εξέλιξη στη Εξυπηρέτηση Πελατών. Άλλωστε η Epsilon Net κατατάσσεται σήμερα στις μεγάλες εταιρείες της πληροφορικής έχοντας υλοποιήσει σημαντικές επενδύσεις στην τεχνολογία (διά μέσου της πλατφόρμας Pylon), στην καινοτομία υποστήριξης πελατών, σε νέες υπερσύγχρονες κτιριακές εγκαταστάσεις και το κυριότερο στην αύξηση του ανθρωπίνου δυναμικού η οποία για το 2014 ξεπέρασε το 35%».