Η SAS αναγνωρίστηκε ως ηγέτιδα εταιρεία στη διαχείριση καμπανιών μάρκετινγκ δια μέσου πολλαπλών καναλιών επικοινωνίας στην πρόσφατη μελέτη «The Forrester Wave™:Cross-Channel Campaign Management Platforms».

Η SAS έλαβε την υψηλότερη βαθμολογία για τη λύση της από τον οίκο αξιολόγησης Forrester Research Inc για το γ’ τρίμηνο του 2014. Η λύση SAS Customer Intelligence, επίσης, έλαβε την υψηλότερη βαθμολογία για τα προηγμένα analytics, την παραγωγή αναφορών, τη βελτιστοποίηση και τη διαχείριση αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες, και την εγκατεστημένη βάση της, ενώ κατατάχθηκε ανάμεσα στους προμηθευτές με τις υψηλότερες βαθμολογίες για την αρχιτεκτονική και την εταιρική στρατηγική της.