Οι Υποψήφιοι Διδάκτορες του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν (ELTRUN) Παναγιώτης Σαραντόπουλος και Αναστασία Γρίβα, μαζί με την Αναπλ. Καθηγήτρια του τμήματος Κατερίνα Πραματάρη και τον Διδάκτορα του τμήματος και Λέκτορα στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Αθηνών Δημήτρη Παπακυριακόπουλο, διακρίθηκαν στον διεθνή ερευνητικό διαγωνισμό Επιχειρηματικής Αναλυτικής (Business Analytics) του Wharton Customer Analytics Initiative, University of Pennsylvania.

H ερευνητική πρόταση με τίτλο “Using Purchase History to Identify and Recommend Customer Projects: A Modular Approach” επιλέχθηκε να συμμετάσχει στην τελική φάση και κέρδισε πρόσβαση σε μεγάλο όγκο δεδομένων πωλήσεων της εταιρείας The Home Depot στις Η.Π.Α., και έχει στόχο την ανάπτυξη μιας μεθόδου αναγνώρισης μοτίβων συμπεριφοράς αγορών που θα επιτρέψει στην εταιρεία να αναγνωρίζει τα “projects” πάνω στα οποία οι πελάτες της καταπιάνονται σπίτι. Επίσης, το ερευνητικό έργο “Shopping Missions: Data Analytics and Virtual Reality Serving Shopper Needs” του ELTRUN σε συνεργασία με τις εταιρείες Μαρινόπουλος και Procter & Gamble Hellas προκρίθηκε στον τελικό του Ευρωπαϊκού διαγωνισμού Activation Awards του Ευρωπαϊκού συνδέσμου επιχειρήσεων ECR Europe. Το έργο σχετίζεται με την αναγνώριση των αγοραστικών αποστολών (shopping missions) ή των λόγων για τον οποίους οι καταναλωτές έρχονται στα καταστήματα σουπερμάρκετ.