Το 3D Hologram Stand για την προώθηση του ποδοσφαιρικού παπουτσιού F50 adizero της Adidas εφαρμόζει αποκλειστικά στην Ελλάδα το μέλος του Dionic Group Ira Media Communication Group (IMCG) "3D Media".

Παράλληλα η “3D Media” δημιούργησε τον διαγωνισμό με τίτλο “The Game” ο οποίος βασίζεται στο νέο επικοινωνιακό concept “Fast vs. Fast” της Adidas και υλοποιείται μέσω Interactive Touch Screen. Η εφαρμογή ¨3D Hologram¨ έχει τη δυνατότητα προβολής video σε μορφή ολογραμματικής τρισδιάστατης απεικόνισης στο χώρο, συνδυάζοντας ταυτόχρονα ήχο και αποστολή Bluetooth περιεχομένου.

Η συνεργασία με την Adidas Hellas ξεκίνησε με την έναρξη του μουντιάλ, στο “The Mall Athens”, όπου με την χρήση των 3D systems, υλοποιείτε experiential concept με μεγάλη συμμετοχή του κοινού. H “3D Media” διαχειριζεται νέα μέσα επικοινωνίας που ενισχύουν το branding των προϊόντων, δημιουργούν traffic στο pos και είναι ιδανικά για ενέργειες experiential marketing. Το IMCG είναι μέλος του Dionic Group και δραστηριοποιείτε σε εξειδικευμένους τομείς επικοινωνίας παρέχοντας 360° communication services.