Σε νέα δυναμική τροχιά εισέρχεται η DSGI Ελλάδος, καθώς υλοποιεί ένα φιλόδοξο πρόγραμμα ανάπτυξης που προβλέπει την επένδυση €15 εκατ. για την αναβάθμιση βασικών σημείων λιανικής σε υπερσύγχρονα καταστήματα, την ενίσχυση του δικτύου και την ενδυνάμωση της παρουσίας της εταιρείας στο Διαδίκτυο, με στόχο τη διαρκή ανταπόκριση στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών της.
Για το έτος 2009/2010, ο όμιλος κατέγραψε συνολικές πωλήσεις της τάξης των €456.3 εκ. – σε σχέση με €484.104 εκ. το έτος 2008/2019 (μια κάμψη της τάξης του 5.7%).
Στο πλαίσιο του αναπτυξιακού προγράμματος που υλοποιεί η εταιρία, ήδη έχει προχωρήσει με τη μετατροπή εννέα καταστημάτων Κωτσόβολος σε υπερσύγχρονα καταστήματα, στο μοντέλο του επιτυχημένου καταστήματος Κωτσόβολος στο εμπορικό πάρκο του Διεθνούς Αεροδρομίου, στην Αθήνα. Το πρόγραμμα αυτό συνεχίζεται δυναμικά σήμερα, με μια συνολική επένδυση €15 εκ. που πραγματοποιεί η εταιρεία στην ελληνική αγορά.
Μέρος αυτού του προγράμματος αφορά στη μάρκα Electroworld, για την οποία ξεκινά μια νέα, δυναμική ψηφιακή εποχή. Πιο συγκεκριμένα, η Electroworld, μετατρέπεται σε ένα αποκλειστικά ψηφιακό brand με τεράστια προοπτική, καθώς γίνεται προσβάσιμο σε υπάρχοντες και νέους πελάτες της εταιρείας από όλη την Ελλάδα.