Εστιάζοντας στο Smart Home Ecosystem

Η δυναμική αυτή παρουσία του ομίλου έχει δύο στόχους: αρχικά να παρουσιάσει το σύνολο της γκάμας από τα τρία brands του, τη Haier, τη Candy και τη Hoover, μια γκάμα που αλληλοσυμπληρώνεται και προσφέρει ολοκληρωμένες, εξειδικευμένες και καινοτομικές λύσεις και προϊόντα σε όλους τους τομείς, πλύσης, ψύξης, μαγειρέματος και μικρών οικιακών συσκευών. Κατ’ επέκταση, να τονίσει την επένδυση που κάνει στη δημιουργία ενός οικοσυστήματος συσκευών γύρω από το Internet of Things.

Φέτος, ο βασικός πρωταγωνιστής της Haier θα είναι η πρότασή της για ένα Οικοσύστημα Έξυπνης Κατοικίας (Smart Home Ecosystem), το οποίο θα παρουσιάζεται στο κέντρο του περιπτέρου της, σε ένα ειδικό χώρο 400 τετραγωνικών, αναδεικνύοντάς το ως την κεντρική ιδέα της στρατηγικής του ομίλου για τα επόμενα χρόνια. Μια ιδέα που συνδυάζει τις νέες «ευφυείς» τεχνολογίες με το Internet of Things, καταλήγοντας σε οικιακές συσκευές που συνδέονται και μεταξύ τους και με το διαδίκτυο, ώστε να δημιουργήσουν ένα σύστημα υψηλής απόδοσης. Επιπλέον, στη IFA, η Haier θα ανακοινώσει μια σειρά από στρατηγικές συμφωνίες, όπως αυτές με την Amazon και τη Google.