Η SAS συνδιοργανώνει με την Analytical View εκδήλωση με θέμα “Unlocking the Value of Customer Feedback”, στις 11 Ιουνίου, στο Πολιτιστικό Κέντρο «Κωστής Παλαμάς».
Στην εκδήλωση θα εξεταστεί ο αυξημένος πλέον ρόλος των δεδομένων και της ανάλυσης αυτών στον τομέα της εξυπηρέτησης και της εμπειρίας του πελάτη και θα πραγματοποιηθεί υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετιγκ (ειμ) και της Ελληνικής Εταιρείας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ).
Η εκδήλωση θα φιλοξενήσει απόψεις, τόσο από την πλευρά του πελάτη, όσο και των εταιρειών και θα αναδείξει βέλτιστες πρακτικές στην αξιολόγηση αυτών των αδόμητων δεδομένων με τη χρήση λύσεων όπως τα Text Analytics, τα Call Center Analytics και η λύση Customer Intelligence 360, εργαλεία που «βοηθούν στην συλλογή και αξιολόγηση δεδομένων από διαφορετικά κανάλια, καθώς και στη δημιουργία insights που συμβάλλουν στη δημιουργία δυναμικών διαδικασιών για τον έγκαιρο εντοπισμό προβλημάτων και τη βελτίωση της εμπειρίας πελάτη & του customer journey.
Παράλληλα, οι λύσεις αυτές συνιστούν ένα ισχυρό στρατηγικό εργαλείο λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων και ταυτόχρονα ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα,» όπως δήλωσε ο Νίκος Τσεκούρας, Γενικός Διευθυντής της Analytical View, αποκλειστικού reseller της SAS στην Ελλάδα.