Οι αναλυτές της IDC έδωσαν στη δημοσιότητα τις τελευταίες τους προβλέψεις για την αγορά εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας – AR (Augmented Reality) & VR (Virtual Reality).
Η IDC θεωρεί ότι ο τζίρος της παγκόσμιας αγοράς φέτος θα αγγίξει τα 12,1 δισ. δολάρια. Για το νέο έτος οι αναλυτές είναι αρκετά αισιόδοξοι, προβλέποντας μια αύξηση του τζίρου στα 20,4 δισ. δολάρια, ήτοι 68,8% αύξηση σε σχέση με το 2018. Αυτή η τάση θα συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια, με τους αναλυτές να εκτιμούν ότι η μέση ετήσια ανάπτυξη της αγοράς θα κυμανθεί στο 70% μέχρι το 2022. Σημαντικός μοχλός ανάπτυξης της αγοράς, αποτελεί το business κομμάτι της, το οποίο από 64% ανάπτυξη το 2019, θα φθάσει το 80% μέχρι το 2022.
Οι κλάδοι οι οποίοι αναμένονται να δαπανήσουν περισσότερο στο AR/VR το 2019, περιλαμβάνουν τον τομέα των προσωπικών και καταναλωτικών υπηρεσιών (1,6 δισ. δολάρια), τη λιανική αγορά (1,56 δισ. δολάρια) και τη δευτερογενής παραγωγή (1,54 δισ. δολάρια). Όσον αφορά το καταναλωτικό κομμάτι, ο μεγαλύτερος τζίρος θα καταγραφεί με διαφορά στα Virtual Reality Games, με 4 δισ. δολάρια, ενώ ακολουθούν το Video/Feature Viewing (2 δις. δολάρια) και τα Augmented Reality Games (616 εκατ. δολάρια).
Το hardware θα συμβάλει, επίσης, περισσότερο από το ήμισυ στις δαπάνες των AR/VR δαπανών, ακολουθούμενο από το software και τις υπηρεσίες. Από γεωγραφικής απόψεως, οι ΗΠΑ θα συγκεντρώσουν τα μεγαλύτερο μέρος των δαπανών το νέο έτος (6,6 δισ. δολάρια), ενώ ακολουθούν οι Κίνα (6 δισ. δολάρια), Ιαπωνία (1,76 δισ. δολάρια) και η Δυτική Ευρώπη (1,74 δισ. δολάρια). Στις χώρες που θα καταγράψουν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη στην προβλεπόμενη περίοδο περιλαμβάνονται ο Καναδάς (+83,7% μέσος ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης), ΗΠΑ (+77,1%) και Κίνα (+76.2%).