Σε μια σειρά από δράσεις με στόχο να αυξηθεί η ασφάλεια αλλά και να αντιμετωπίσει την κυβερνοεπίθεση που δέχθηκε και προκάλεσε σημαντικά προβλήματα στη λειτουργία τους προχώρησαν τα ΕΛΤΑ.

Στο πλαίσιο αυτό το διοικητικό συμβούλιο των Ελληνικών Ταχυδρομείων προχώρησε σε:

  • απευθείας ανάθεση στην εταιρεία Bluestream Solutions, για την παροχή υπηρεσιών υποστήριξης για την αντιμετώπιση της κυβερνοεπίθεσης, έναντι συνολικού τιμήματος 514.552 ευρώ.
  • απευθείας ανάθεση στην Netbull για την παροχή υπηρεσιών επανεγκατάστασης λειτουργικού σε σταθμούς εργασίας του Πανελλαδικού Δικτύου Καταστημάτων των ΕΛΤΑ και υπηρεσίες
  • Managed Detection and Response με χρήση του λογισμικού Cisco Secure endpoint (500 agents), Early Warning IDS και yπηρεσία Advanced Anti-Phishing, including URL inspection and file sandboxing and sanitization (CDR), for incoming and internal Office 365 and Google Suite emails για ένα χρόνο (3.000 mailboxes), αντί 266.810 ευρώ.
  • απευθείας ανάθεση στην εταιρεία Kyndryl Hellas για την «Παροχή υπηρεσιών υποστήριξης για την αντιμετώπιση της Κυβερνοεπίθεσης στα ΕΛΤΑ», έναντι 20.440 ευρώ.
  • απευθείας ανάθεση για την υλοποίηση «Παροχής υπηρεσιών για τον έλεγχο και την ενίσχυση της ασφάλειας (IT Security Audit) των πληροφοριακών συστημάτων στις κεντρικές υποδομές των ΕΛΤΑ», από την εταιρεία Digital SΙΜΑ, έναντι 22.940 ευρώ.