Η οργανική ανάπτυξη με επενδύσεις σε νέα προϊόντα και υπηρεσίες και οι στοχευμένες εξαγορές αποτελούν τους δύο βασικούς πυλώνες της στρατηγικής της Entersoft, όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Αντώνης Κοτζαμανίδης, στο πλαίσιο της τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων. Στο μέτωπο των εξαγορών η Entersoft έχει θέσει στο επίκεντρό της την αγορά της Ρουμανίας, η οποία αποτελεί την πιο ώριμη, ξένη αγορά για την εταιρεία. «Από το καλοκαίρι και μετά ξεκινάμε διαδικασία αναζήτησης ευκαιριών για εξαγορά και στην αγορά της Ρουμανίας με στόχο την ενίσχυση της εκεί παρουσίας μας», ανέφερε ο κ. Κοτζαμανίδης. Να σημειωθεί ότι περίπου το 15% του κύκλου εργασιών της Entersoft προέρχεται από το εξωτερικό, (διαθέτει θυγατρικές σε Ρουμανία, Βουλγαρία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα) με τη διοίκηση να επιθυμεί την αύξηση αυτού του ποσοστού

Ευκαιρίες για ανάπτυξη
Σύμφωνα με τον κ. Κοτζαμανίδη, οι αναπτυξιακές δυνατότητες για την εταιρεία είναι πολύ μεγάλες και συνδέονται με την τεχνολογικό χάσμα που χωρίζει πολλές μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις στην Ελλάδα, από τις σύγχρονες τεχνολογίες. «Εμείς βλέπουμε, με τις λύσεις και τα προϊόντα που έχουμε, ως δυνητική αγορά περίπου 65.000 ελληνικές επιχειρήσεις. Εκτίμησή μας είναι ότι το 50% από αυτές έχουν συστήματα τα οποία υπολείπονται τεχνολογικά καθώς είναι περασμενών δεκαετιών. Αυτό εξηγεί και το λόγο για τον οποίο αυξάνουμε την πελατειακά μας βάση και πετυχαίνουμε οργανική ανάπτυξη. Ο χώρος είναι μεγάλος κυρίως για τα συστήματα ERP και CRM», ανέφερε, συμπληρώνοντας πως «η πανδημία άφησε στις ελληνικές επιχειρήσεις πίσω της μία κουλτούρα ψηφιοποίησης.

Η απόκτηση νέων πελατών για όλα τα προϊόντα και υπηρεσίες της Entersoft (ERP, CRM, Enterprise Mobility, WMS, e-Commerce, Cloud Services) αποτυπώνεται και στα οικονομικά μεγέθη του πρώτου τριμήνου του 2021, κατά τη διάρκεια του οποίου η εταιρεία παρουσίασε έσοδα αυξημένα κατά 52% που διαμορφώθηκαν στα 6,3 εκατ. ευρώ από 4,2 εκατ. ευρώ, το αντίστοιχο τρίμηνο της χρήσης 2020. Την ανάπτυξη τροφοδότησε, επίσης, η ενσωμάτωση των αποτελεσμάτων του πρώτου τριμήνου των πρόσφατων εξαγορών της δραστηριότητας Plexis ERP αλλά και της εταιρείας Optimum. Πάντως, όπως σημειώνει διευθύνων σύμβουλος της Entersoft, «στις μέχρι στιγμής επιδόσεις μας για το 2021 έχει μεγαλύτερη συμβολή η οργανική ανάπτυξη από ό,τι οι εξαγορές», ενώ όπως δήλωσε «οι αυξητικές τάσεις που διαφαίνονται από το τρίμηνο συνεχίζονται».

Έως 15 εκατ. ευρώ το ύψος των επενδύσεων το 2021
«Αρωγός σε όλα αυτά είναι και το Ταμείο Ανάκαμψης που έχει ένα πολύ μεγάλο κονδύλι για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων αλλά το νέο ΕΣΠΑ«, συμπλήρωσε. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εταιρείας, τα αυξημένα διαθέσιμα, τα οποία ξεπερνούσαν τα 8 εκατ. ευρώ στο τέλος του τρέχοντος τριμήνου, σε συνδυασμό με τη δυνατότητα δανεισμού, θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε νέες επενδύσεις από 13 έως 15 εκατ. ευρώ για το 2021.