Η EMC Corporation έδωσε στη δημοσιότητα τα αποτελέσματα της έρευνας EMC Privacy Index, η οποία καταγράφει τις απόψεις καταναλωτών από πολλές χώρες, σε σχέση με την προστασία της ιδιωτικότητας στο διαδίκτυο.

Σύμφωνα με την έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 15.000 καταναλωτές από 15 χώρες, η πολύχρονη συζήτηση, σε σχέση με το πόσο ορατές θα πρέπει να είναι στις κυβερνητικές υπηρεσίες και τις επιχειρήσεις οι δραστηριότητες, η επικοινωνία και, γενικά, η συμπεριφορά μεμονωμένων ατόμων, συνεχίζεται και στην ψηφιακή εποχή. Το 91% των ερωτηθέντων απάντησε ότι εκτιμά την αξία της «ευκολότερης πρόσβασης σε πληροφορίες και στη γνώση» την οποία εξασφαλίζει η ψηφιακή τεχνολογία και το 27% δηλώνει πρόθυμο να θυσιάσει την ιδιωτικότητά του προκειμένου να απολαύσει μεγαλύτερες ανέσεις και ευκολίες online. Σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν, το 59% των ερωτηθέντων από όλες τις χώρες αισθάνεται ότι τώρα η ιδιωτικότητα του προστατεύεται λιγότερο. Τα ευρήματα αυτά δείχνουν ότι οι καταναλωτές είναι πιθανό να έχουν περισσότερες online δραστηριότητες με μια εταιρεία που δείχνει ότι προστατεύει καλύτερα την ιδιωτικότητά τους. Αυτό αποτελεί μια ευκαιρία για τις επιχειρήσεις και τις κρατικές υπηρεσίες η οποία δεν πρέπει να αγνοηθεί.