Η TailWind, εταιρεία λύσεων διαφημιστικής τεχνολογίας του TDG, πραγματοποίησε την πρώτη έρευνα παγκοσμίως για τη διείσδυση του Programmatic Trading στις αγορές της Μέσης Ανατολής, της Κεντρικής και της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
H έρευνα πραγματοποιήθηκε το Μάιο, σε συνεργασία με την AppNexus. Η έρευνα επιβεβαιώνει ότι όλες οι πλευρές έχουν αντιληφθεί τα πολλαπλά οφέλη που προκύπτουν από τη χρήση του, με την «Αποτελεσματικότερη στόχευση κοινού» και την «Καλύτερη αξιοποίηση του budget» να είναι μεταξύ αυτών που επελέγησαν πρώτα. Από την άλλη, οι συμμετέχοντες αναγνωρίζουν ότι ζητήματα όπως η έλλειψη διαθέσιμου premium inventory αποτελούν ένα από αίτια που «φρενάρουν» την περαιτέρω ανάπτυξη του. Έστω και έτσι το 76,5% εκτιμά ότι το Programmatic Trading θα εξελιχθεί σύντομα σε κομβικό ή πολύ σημαντικό συστατικό της Digital Διαφήμισης.