Η Ericsson πρωτοστάτησε στα managed services στο χώρο των τηλεπικοινωνιών και εξακολουθεί να είναι πρωτοπόρος στο συγκεκριμένο τομέα. Η εταιρεία εκβιομηχανοποίησε την έννοια παροχής managed services σε πολλαπλούς παρόχους μέσω Παγκόσμιων Κέντρων Εξυπηρέτησης και μιας δυνατής οργάνωσης των υπηρεσιών τομέα.

Η Ericsson έχει αναπτύξει το μοντέλο Experience Centric Managed Services, το οποίο προσφέρει στους παρόχους προνόμια όπως η συνεχής βελτίωση της υπηρεσίας, μειωμένο χρόνο στην αγορά, πρόσβαση/παροχή σε τεχνικές ικανότητες, και μια κοινή εστίαση στην εμπειρία του χρήστη. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ικανοποιημένοι τελικοί χρήστες, μειωμένες καταργήσεις συνδρομών, υψηλότερα μέσα έσοδα ανά χρήστη και μια οικονομικά πιο αποδοτική λειτουργία.

Ο Magnus Mandersson, Head of Business Unit Global Services, λέει: “Είμαστε πολύ περήφανοι που ξεπεράσαμε το κομβικό σημείο του 1 δισεκατομμυρίου συνδρομητών. Πετύχαμε αυτό το στόχο μέσω της δημιουργίας στενών σχέσεων με τους πελάτες, τις λειτουργίες και διαδικασίες υψηλής απόδοσης και τους ταλαντούχους ανθρώπους μας που αποτελούν την καρδιά της Ericsson στον τομέα των επιχειρηματικών υπηρεσιών”.