Μια μελέτη συμπεριφοράς καταναλωτών από την Ericsson και το CNN αποκάλυψε ότι η διεθνής επαγγελματική ελίτ αυξάνει συνεχώς τη συχνότητα πρόσβασης στο Internet όταν βρίσκεται εν κινήσει.

Η αυξανόμενη ανάγκη για ευέλικτες επιλογές προβολής που θα προσαρμόζονται στις μεταβαλλόμενες συνήθειες του τρόπου ζωής, σημαίνει ότι τα κορυφαία στελέχη παρακολουθούν ολοένα και περισσότερο τηλεοπτικό περιεχόμενο σε laptop, επιτραπέζιους υπολογιστές και κινητές συσκευές.

Ένα άλλο εύρημα της έρευνας, η οποία διεξήχθη σε μέλη του online κοινού του CNN, ήταν ότι περισσότεροι επαγγελματίες ηγέτες από ποτέ μοιράζονται περιεχόμενο βίντεο που έχει δημιουργηθεί από χρήστες. Το 56% όσων ερωτηθέντων διαθέτουν mobile Internet, αποκτούν πρόσβαση σε online περιεχόμενο ενώ βρίσκονται εν κινήσει, για παράδειγμα μέσω μιας κινητής συσκευής ή ενός ασύρματου LAN.

Ακόμα, τα τρία τέταρτα (73%) των παγκόσμιων πολιτών-online θεατών του CNN μοιράζονται περιεχόμενο βίντεο που έχει δημιουργηθεί από χρήστες.