Καθώς η ανάπτυξη του ασφαλιστικού κλάδου παγκοσμίως αναμένεται να παραμείνει υποτονική, οι επιχειρήσεις του κλάδου θα πρέπει να εστιάσουν στην τεχνολογία και τις καινοτόμες πρωτοβουλίες, οι οποίες βελτιστοποιούν τα κόστη, προωθούν την ευρύτερη διανομή των προϊόντων, επεκτείνουν την αγορά, και διερευνούν νέα, εξειδικευμένα τμήματα της αγοράς, προκειμένου να τονώσουν την ανάπτυξη.

Αυτά προκύπτουν από τη νέα έκθεση της EY, EY Insurance Outlook 2019. Προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι σύγχρονες προκλήσεις του κλάδου, η έκθεση της EY προτείνει συγκεκριμένες στρατηγικές και ενέργειες τακτικής, μεταξύ των οποίων: η επέκταση της αξίας του προϊόντος στην κατεύθυνση της οικονομικής ευημερίας, η συνεργασία με εταιρείες InsurTech για ευρύτερη προσβασιμότητα, και ο ψηφιακός μετασχηματισμός για να υποστηρίξουν την καινοτομία και να εισέλθουν πιο γρήγορα στην αγορά, ενώ οι επιχειρήσεις του κλάδου πρέπει να καινοτομούν και να αναπτύσσουν νέα προϊόντα, αντί απλά να συμμορφώνονται.