Την περεταίρω διείσδυσή της στην αγορά των εμποροϋπολογιστικών και ERP συστημάτων, όπου διαθέτει πλέον 70.000 εγκατεστημένες εφαρμογές θα επιδιώξει η Epsilon Net, σύμφωνα τα όσα ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Γιάννης Μίχος, στο πλαίσιο της ενημέρωσης των αναλυτών για τα αποτελέσματα της οικονομικής χρήσης 2020. «Συμπεριλαμβανομένης της Singular Logic διαθέτουμε πλέον μια πολύ μεγάλη εγκατεστημένη βάση και διαθέτουμε ένα ισχυρό πλεονέκτημα, με μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων σε web και cloud τεχνολογίες», δήλωσε ο κ. Μίχος, αναλύοντας τα βήματα που θα ακολουθήσει η εταιρεία μέσα στην υπόλοιπη χρονιά. Στη συγκεκριμένη αγορά η Epsilon Net – μαζί με την Data Communication και τη Singular Logic – έχει μερίδιο 35%, ενώ το 25% ανήκει στους ανταγωνιστές. «Αυτή τη στιγμή διεκδικούμε το μεγαλύτερο κομμάτι από το 40% που υπολείπεται και αφορά τις επιχειρήσεις που είτε δεν έχουν μηχανογράφηση ή διαθέτουν παλιάς τεχνολογίας εφαρμογές», είπε ο κ. Μίχος.

Προς αυτή την κατεύθυνση η Epsilon, σε μία συγκυρία που ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων κρίνεται επιτακτικός, θα επιδιώξει να διευρύνει το μερίδιο μέσα από δύο κατηγορίες πελατολογίου: τα λογιστικά γραφεία (μικρές επιχειρήσεις) και τις μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις (που διαθέτουν περισσότερους από 50 υπαλλήλους).

«Με τα περίπου 15.000 λογιστικά γραφεία που είναι πελάτες μας έχουμε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό της αγοράς, μέσα από το οποίο μπορούμε να έχουμε έμμεση πρόσβαση σε περίπου 75% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα. Τα λογιστικά γραφεία είναι ο μηχανισμός ώστε να κάνουμε penetration σε αυτή την αγορά των επιχειρήσεων», δήλωσε ο κ. Μίχος. Η δεύτερη «δεξαμενή» αποτελείται από τις μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις στις οποίες η εταιρεία έχει περί τις 6.000 εγκαταστάσεις συστημάτων Payroll και HRM software (μισθοδοσίας και ανθρώπινου δυναμικού).

Οι αναφορές για τη Singular Logic

Για την Singular Logic είπε πως πρόκειται για μια πεντακάθαρη εταιρεία από οποιαδήποτε προβλήματα σχετίζονται με το παρελθόν και πως υπάρχουν σε αυτή πολύ ικανά στελέχη και ένα ευρύτατο πελατολόγιο και όχι «σκελετοί», με βάση αναφορές ΜΜΕ.

Σύμφωνα με τον κ. Μίχο το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της Epsilon Net προέρχεται από μαζικές πωλήσεις σε ενιαία πλατφόρμα, όπου με διάφορα modules αυξάνεται η λειτουργικότητα ανά πελάτη. «Αυτό μας δημιουργεί μεγάλη αύξηση κερδοφορίας σε σχέση με το πώς αυξάνεται ο τζίρος μας», τόνισε ο κ. Μίχος. Να σημειωθεί ότι ευκαιρίες για την εταιρεία δημιουργεί και η έναρξη της υποχρεωτικής ψηφιακής διαβίβασης στην πλατφόρμα των ηλεκτρονικών Βιβλίων – myDATA για όλες τις επιχειρήσεις, η οποία καθίσταται υποχρεωτική από 1ης Ιουλίου 2021.

Επιπλέον η διοίκηση προσδοκά στην αύξηση των κερδών λόγω του χαμηλού μεταβλητού κόστους κάθε φορά που ενισχύεται το πελατολόγιο της εταιρείας, αλλά και στο ολοένα και αυξημένο ποσοστό επαναλαμβανόμενων πωλήσεων που την περασμένη χρονιά διαμορφώθηκε στο 59,24%. «Αυτό μας δίνει μία προίκα στις πωλήσεις που προστίθενται», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Το ενδεχόμενο συγχώνευσης της Data Communication

Τέλος, αναφορικά με την εξαγορά της Data Communication o κ. Μίχος είπε ότι αυτή αναμένεται να συμβάλλει σημαντικά μέσα στη χρονιά, προσφέροντας πλεονεκτήματα στον όμιλο. «Στη φάση αυτή δεν πρόκειται να προχωρήσουμε σε συγχώνευση αλλά σε λειτουργική ενσωμάτωση. Η Data θα διατηρήσει θα ξεχωριστό ΑΦΜ, αφού πρόκειται για εταιρεία που έχει σημαντική εξειδίκευση σε έργα όπως π.χ. ως vendor της Microsoft», είπε. Συμπλήρωσε ωστόσο ότι  ίσως εξεταστεί κάποια στιγμή μέσα στο 2021 το ενδεχόμενο συγχώνευσης.