Έρευνα της GFK Retail & Technology δείχνει πως μετά από αρκετά χρόνια σταθερής ανάπτυξης, η παγκόσμια αγορά ηλεκτρονικών αγαθών ("μαύρες" συσκευές) θα σημειώσει κάμψη το 2009 σε σύγκριση με το 2008 που θα ξεπεράσει το 2%, αγγίζοντας σε αξίες τα 681 δισ. δολάρια.
Η κρίση θα επηρεάσει περισσότερο δύο περιοχές, την Β.Αμερική (-12%) και την Ανατολική Ευρώπη(-36%). Η όποια ανάπτυξη σε αξίες επικεντρώνεται γύρω από τρεις προϊοντικές κατηγορίες το 2009: LCD τηλεοράσεις, Laptops και HD DVD (Blu Ray). Αυτή η εικόνα είναι δραματικά διαφορετική σε σχέση με το 2008, όταν περισσότερες από 10 προϊοντικές κατηγορίες παρουσιάζουν θετική ανάπτυξη. Δεν είναι λοιπόν μόνο η οικονομική κρίση και η συνεπακόλουθη μείωση της καταναλωτικής ζήτησης που έχουν συντελέσει σε αυτή τη μείωση. Η πτώση των τιμών και η πληθώρα νέων προσφορών έχουν επίσης επιδράσει σημαντικά. Διαφαίνεται μάλλον το τέλος μια εποχής γεμάτης από καινοτόμες και πολυδιάστατες τεχνολογίες; Συσκευές Πλοήγησης -15% σε αξίες το 2009 έναντι του 2008), Αναπαραγωγείς Πολυμέσων (Multimedia Players) -11% και Ψηφιακές Φωτογραφικές μηχανές -11%.