Μετά από μια δυναμική αύξηση των πωλήσεων στο κλείσιμο του 2015, η αγορά των wearables συνεχίζει να καταγράφει θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης μέχρι και το Φεβρουάριο του 2016 (+76,6% αύξηση του όγκου πωλήσεων συγκριτικά με το 2015), ανάπτυξη όμοια με αυτή της συνολικής αγοράς της Ευρώπης (+77% αύξηση του όγκου πωλήσεων το Φεβρουάριο του 2016 έναντι 2015).

Τα «έξυπνα ρολόγια» smartwatches και τα Health & Fitness Trackers παραμένουν οι δυο μεγαλύτερες κατηγορίες της ελληνικής αλλά και της παγκόσμιας αγοράς, καταγράφοντας διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης (+50% και +93% αντίστοιχα, η αύξηση του όγκου πωλήσεων το Φεβρουάριο του 2016 συγκριτικά με το 2015). Σε επίπεδο τζίρου, τα smartwatches κατέγραψαν μερίδιο 67,3% της συνολικής αξίας για τον Φεβρουάριο.