Ο νέος δείκτης της GfK για τον Συνδεδεμένο Καταναλωτή αποτελείται από 78 χώρες και οχτώ παγκόσμιες περιφέρειες παρέχοντας γρήγορη και άμεση σύγκριση σχετικά με το πόσο συνδεδεμένος είναι ο κάθε πληθυσμός.

Ο δείκτης δείχνει ποιες χώρες έχουν τους περισσότερο συνδεδεμένους καταναλωτές, αλλά και τις τάσεις των τελευταίων πέντε ετών. Σύμφωνα, λοιπόν, με την GfK, το Χονγκ Κονγκ και η Βόρεια Αμερική είναι σταθερά στην κορυφή ως οι δυο πιο συνδεδεμένοι πληθυσμοί παγκοσμίως. Ωστόσο, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα κλείνουν γρήγορα την ψαλίδα, και βρίσκονται από την όγδοη θέση το 2015 στην τρίτη θέση φέτος. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ελλάδα βρέθηκε στη 40η θέση, πέφτοντας από τη 39η το 2015. Ο Kevin Walsh, Διευθυντής Trends & Forecasting της GfK, αναφέρει, «Για τις αγορές με υψηλή ανάπτυξη, η κύρια τάση παραμένει η υιοθέτηση του “έξυπνου” κινητού».