Για πρώτη στην ιστορία της αγοράς τεχνολογίας, οι καταναλωτές παγκοσμίως δαπάνησαν πάνω από ένα τρισ. ευρώ για την προμήθεια smartphones, ηλεκτρονικών ψυχαγωγίας και συναφών προϊόντων.

Όπως ανακοίνωσε τη Δευτέρα η εταιρεία ανάλυσης αγοράς GfK, η παγκόσμια αγορά τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων έκανε το 2018 τζίρο της τάξης των 1,01 τρισ. ευρώ. Για το νέο έτος αναμένεται μια περαιτέρω αύξηση των εσόδων κατά 2%, με το συνολικό τζίρο να αγγίζει τα 1,03 τρις. ευρώ, όπως ανακοίνωσαν οι αναλυτές της εταιρείας στο πλαίσιο της έκθεσης CES 2019, που ξεκινά σήμερα στο Λας Βέγκας. Το σπάσιμο του φράγματος του ενός τρις. ευρώ αποτελεί ορόσημο για τον κλάδο και το εμπόριο, σύμφωνα με την GfK.

Οι σημαντικότερες κινητήριες δυνάμεις αυτής της αγοράς αποτελούν οι τηλεπικοινωνίες, οι μικρές οικιακές συσκευές και τα ηλεκτρονικά καταναλωτικά προϊόντα. Παράλληλα, σύμφωνα με την GfK, παρατηρείται σε όλες τις επιμέρους περιοχές της αγοράς μια τάση για premium προϊόντα. Επιπλέον, οι καταναλωτές ενδιαφέρονται όλο και περισσότερο για δυνατότητες που επιτρέπουν τη δικτύωση των συσκευών, όπως και για τη φιλικότητα χρήσης των προϊόντων.