Οι εκπτωτικές ενέργειες που έλαβαν χώρα στο πλαίσιο της Black Friday, βρίσκουν όλο και μεγαλύτερη απήχηση στο ευρωπαϊκό καταναλωτικό κοινό, όπως ανακοίνωσε πρόσφατα η GfK.

Ειδικότερα, σε Ιταλία (+42%), Γερμανία (+15%) και Γαλλία (+13%) καταγράφηκε μια αξιοσημείωτη αύξηση των πωλήσεων καταναλωτικών και τεχνολογικών προϊόντων σε σχέση με την περσινή εβδομάδα εκπτώσεων της Black Friday. Μικρότερη αύξηση παρατηρήθηκε στην Ισπανία (+7%) και μια αμετάβλητη ανάπτυξη στη Μ. Βρετανία. Τους μεγαλύτερους τζίρους έκαναν οι τηλεοράσεις, τα smartphones και τα notebooks.

Ιδιαίτερη θετική επίδραση είχε η περίοδος της Black Friday στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Στις πέντε μεγαλύτερες, πληθυσμιακά, ευρωπαϊκές χώρες περίπου το 39% των πωλήσεων τεχνολογικών προϊόντων έγιναν online. Συγκρίνοντας αυτό το ποσοστό με μια κανονική εβδομάδα, η αύξηση στις online αγορές την περίοδο της Black Friday άγγιξε το 167%.