Ως αποτέλεσμα της υποχώρησης και της συρρίκνωσης του διαθέσιμου εισοδήματος λόγω των αυστηρών οικονομικών κυβερνητικών μέτρων η ελληνική αγορά των τεχνολογικών καταναλωτικών αγαθών συνεχίζει να μειώνεται.

Σύμφωνα με έρευνα της GfK TEMAX, συνεισφορά στην πτώση αυτή έχει ο Μάρτιος του 2011 που συγκρίνεται με τις «ασυνήθιστα υψηλές» πωλήσεις του Μαρτίου 2010. Τον περασμένο Μάρτιο αναγγέλθηκε η πρώτη αύξηση του ΦΠΑ και πολλοί καταναλωτές έκαναν τις αγορές τους πριν την εφαρμογή της αύξησης, συσσωρεύοντας με αυτό τον τρόπο την κατανομή των πωλήσεων στην αρχή του χρόνου. Η γενική αγορά των ηλεκτρικών προϊόντων ανήλθε σε 557.8 εκατομμύρια ευρώ για το πρώτο τρίμηνο του 2011, το οποίο αντιπροσωπεύει μια πτώση της τάξεως του 29.5% στις πωλήσεις.

Η μείωση στις πωλήσεις τον Μάρτιο του 2011 Μάρτιο του 2010 σε σχέση με τον είναι ακόμα μεγαλύτερη και οφείλεται στον προαναφερθέντα λόγο. Οι πωλήσεις σε όγκο δεν βιώσαν το ίδιο επίπεδο μείωσης. Αυτό απεικονίζει μία τάση στο λιανεμπόριο είτε για οικονομικότερα μοντέλα είτε για αυξημένο ποσοστό προσφορών σε μία προσπάθεια να διατηρηθεί η κίνηση εντός των καταστημάτων. Όλοι οι τομείς παρουσίασαν αρνητική απόδοση, με τον τομέα των τηλεπικοινωνιών να καταγράφει την εκπληκτικά χαμηλότερη απόδοση της τάξεως του (-32.4%).

Ο τομέας των Προϊόντων Τεχνολογίας κατέγραψε τη δεύτερη χαμηλότερη απόδοση (-31.9%) που ακολουθήθηκε από τον τομέα των Φωτογραφικών ειδών με μείωση (-31.0%), τον τομέα των Ηλεκτρονικών τεχνολογικών προϊόντων με μείωση (- 30.4%και τον τομέα των Μεγάλων Οικιακών συσκευών με μείωση (-28.0% ). Ο τομέας των Μικρών Οικιακών Συσκευών (SDA) και ο τομέας των Ειδών Εξοπλισμού Γραφείου (OE) παρουσίασαν ένα είδος «αντίστασης» σε αυτήν την σημαντική μείωση με δεδομένο ότι μειώθηκαν μόνο κατά 18.2% και 18.0% αντίστοιχα.