Αξιοσημείωτη ανάπτυξη κατέγραψε η αγορά καταναλωτικών προϊόντων τεχνολογίας στη χώρα μας το δ’ τρίμηνο του 2018, σημειώνοντας άνοδο κατά 4,9% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο, σύμφωνα με την GfK Temax.

Σε αυτήν την εικόνα συνέβαλαν αποφασιστικά τα προϊόντα τηλεπικοινωνιών, με 5,8% αύξηση των πωλήσεων, παίρνοντας ώθηση από την ανάπτυξη της αγοράς των κινητών τηλεφώνων (ένεκα των προσφορών του Black Friday και των Χριστουγέννων) όπως και από την καλή πορεία των headsets και core wearables. Η κατηγορία των ηλεκτρονικών καταναλωτικών αγαθών αναπτύχθηκε κατά 2,0%, υποβοηθούμενη από την αύξηση πωλήσεων των τηλεοράσεων και των ηχείων και το θετικό πρόσημο που κατέγραψαν οι κονσόλες ένεκα των προσφορών της χριστουγεννιάτικης περιόδου.

Τα προϊόντα Πληροφορικής κινήθηκαν σε θετική τροχιά (+3,1%), με σημαντική αύξηση στις οθόνες (που αξιοποιούν την άνοδο του gaming και του 4Κ), ραγδαία άνοδο των gaming & leisure devices και αξιοσημείωτη αύξηση των πωλήσεων notebooks και περιφερειακών, με πυλώνα πάλι το gaming. Τέλος, σε ανάπτυξη (+4%) επέστρεψε η κατηγορία των φωτογραφικών ειδών, κάτι που οφείλεται στις κατηγορίες SLR και Compact, με την επίδραση της Black Friday να είναι καταλυτική και σε αυτήν την περίπτωση. Η μοναδική κατηγορία που κινήθηκε πτωτικά (-5,0%) ήταν αυτή των ειδών εξοπλισμού γραφείου και αναλωσίμων, με τις συσκευές εκτύπωσης να συνεχίζουν την πτωτική τους πορεία και αυτό το τρίμηνο.