Στάσιμη παρέμεινε το α’ τρίμηνο του 2019 η αγορά καταναλωτικών προϊόντων τεχνολογίας στη χώρα μας σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο, όπως καταγράφει GfK Temax.

Ευχάριστη έκπληξη αποτέλεσε, ωστόσο, ο κλάδος των φωτογραφικών προϊόντων, ο οποίος αναπτύχθηκε κατά 7,2%, κάτι που οφείλεται στις κατηγορίες SLR και Mirrorless. Μικρότερη ήταν η ανάπτυξη των προϊόντων Πληροφορικής (+2,9%), με κινητήριες δυνάμεις τις οθόνες και τα notebooks (που εκμεταλλεύτηκαν την άνοδο του gaming), τα gaming & leisure devices (που κατέγραψαν για ένα ακόμα τρίμηνο ραγδαία ανάπτυξη, υποβοηθούμενα από τις κάρτες δικτύου), τα Desktop PCs (με θετική επιρροή από το gaming και το λανσάρισμα νέων μοντέλων) και, τέλος, τα περιφερειακά για υπολογιστές.

Τη μεγαλύτερη πτώση (-5,3%) κατέγραψε η αγορά των τηλεπικοινωνιών, κυρίως λόγω της υποχώρησης της αγοράς κινητής τηλεφωνίας (η οποία αντιστάθμισε τη μεγάλη ανάπτυξη των smartphones), ενώ ακολουθούν (-2,8%) τα είδη Εξοπλισμού Γραφείου και Αναλωσίμων, μια κατηγορία που επηρεάστηκε αισθητά από την πτώση στις πωλήσεις πολυμηχανημάτων και εκτυπωτών.