Στηριζόμενη σε μια προκαταρκτική έρευνα που διεξήγαγε η Adidas υποθέτει, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωσή της, ότι έχουν υποκλαπεί δεδομένα (όπως τα στοιχεία πρόσβασης και κωδικοί) πελατών της, οι όποιοι έκαναν αγορές μέσα από το αμερικανικό site της.

Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση της εταιρείας δεν φαίνεται να έχουν υποκλαπεί στοιχεία πιστωτικών καρτών ή δεδομένων που σχετίζονται με τη φυσική κατάσταση των πελατών της. Περιστατικά όπως αυτό της Adidas λαμβάνουν χώρα όλο και πιο συχνά τον τελευταίο καιρό. Η Under Armour, για παράδειγμα, ανταγωνίστρια της Adidas, είχε κληθεί να αντιμετωπίσει ένα αντίστοιχο περιστατικό τον Απρίλιο, όπου μέσα από το app της υπολογισμού θερμίδων -MyFitnessPal- είχαν υποκλαπεί στοιχεία 150
εκατ. χρηστών.