Στην ανάπτυξη των υπηρεσιών της στην ευρύτερη περιοχή EMEA (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική) στοχεύει η Blazeclan, η οποία δραστηριοποιείται στην ελληνική και κυπριακή αγορά, εστιάζοντας στις υπηρεσίες cloud. Όπως δηλώνει σε συνέντευξή του στο ΝetFAX ο Γιάννης Βαρδάκης General Manager της Blazeclan για την Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, στα στρατηγικά πλάνα βρίσκεται η επένδυση σε δυνάμεις και συνεργασίες με ενδιαφερόμενες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στις παραπάνω χώρες, ενώ αναφέρει και ορισμένα παραδείγματα από έργα που έχει υλοποιήσει η εταιρεία στην εγχώρια αγορά.

Κύριε Βαρδάκη, από πότε δραστηριοποιείται η Blazeclan στην Ελλάδα και ποιες είναι οι υπηρεσίες που παρέχει;

H Blazeclan δραστηριοποιείται στην ελληνική και κυπριακή αγορά από το 2019, εστιάζοντας στις υπηρεσίες cloud. Αυτό μεταφράζεται σε υπηρεσίες που αφορούν στην  μετάβαση (migration), την καλύτερη διαχείριση των δεδομένων, καθώς και τον εκσυγχρονισμό των υποδομών και των εφαρμογών (Devops), ενώ σημαντικό μερίδιο στις δραστηριότητές μας , έχουν και τα cloud managed services (CMS).

Ποιοι είναι οι στρατηγικοί στόχοι της εταιρείας σας; Θα επιδιώξετε νέες συνεργασίες και συμφωνίες;

Ο στόχος μας για την ελληνική αγορά, είναι ένας και ουσιαστικός: Να γίνουμε ο επιθυμητός και στρατηγικός συνεργάτης για της υπηρεσίες cloud και αυτό περιλαμβάνει όλους τους πιθανούς συνεργάτες και πελάτες της ελληνικής, κυπριακής αγοράς, καθώς επίσης και της αγοράς της Μάλτας όπου επίσης δραστηριοποιούμαστε. Αυτά αποτελούν και τα βασικά θεμέλια ενός μεγαλύτερου στόχου ο οποίος, δεν είναι άλλος από την ανάπτυξη των υπηρεσιών της εταιρείας μας στην ευρύτερη περιοχή του ΕΜΕΑ. Τους στόχους αυτούς έχουμε αρχίσει να τους υλοποιούμε βήμα προς βήμα. Ως παγκόσμιος συνεργάτης της Microsoft, της Google και πρόσφατα, ως βραβευμένος συνεργάτης της χρονιάς για το 2021 της AWS, ως Blazeclan θεωρούμε ότι αυτή είναι η σωστή  βάση ώστε να τους επιτύχουμε.

Πόσα άτομα απασχολεί η εταιρεία στη χώρας μας;

Η Blazeclan χρησιμοποιεί το On-shore / Off-shore μοντέλο, που σημαίνει ότι σε κάθε project φέρνουμε το αντίστοιχα κατάλληλο προσωπικό, το οποίο έχει τη δυνατότητα να εργασθεί είτε στον εργασιακό χώρο είτε remotely εξ αποστάσεως, ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες ή και συνθήκες του project. Ως ένας μέσος όρος στις πρόσφατες συνεργασίες που αναλάβαμε και διεκπεραιώσαμε, ενεργοποιήθηκαν κατά μέσο όρο 10 με 12 εξειδικευμένα στελέχη της εταιρείας για το κάθε ένα από αυτά.

Μπορείτε να μας αναφέρετε τζίρο για πέρυσι και εκτίμηση για το κλείσιμο της χρονιάς και κάποια βασικά μεγέθη σας αναφορικά με την ελληνική αγορά; Με τι ρυθμούς ανάπτυξης «τρέχει» η εταιρεία;

Λόγω της παγκόσμιας πολιτικής της εταιρείας, δεν έχουμε τη δυνατότητα να αναφερθούμε σε συγκεκριμένα οικονομικά στοιχεία. Είναι μία πάγια πολιτική που ισχύει παγκοσμίως και η οποία δεν σχετίζεται με την ελληνική αγορά. Αυτό όμως που μπορούμε να αναφέρουμε είναι η ετήσια ανάπτυξη – που είναι άνω του 50% – του τζίρου στη ελληνική αλλά και την ευρωπαϊκή αγορά, ποσοστό που μας δίνει το σύνθημα να επενδύσουμε ακόμη περισσότερο σε δυνάμεις και συνεργασίες με ενδιαφερόμενες εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα.

Μπορείτε να μας αναφέρετε κάποια έργα που έχετε υλοποιήσει ή αναλάβει πρόσφατα, ή κάποια που έχετε ολοκληρώσει και να μας τα περιγράψετε;

Τα δυο αυτά χρόνια που δραστηριοποιούμαστε στην ελληνική αγορά, έχουμε υλοποιήσει πολλά project πελατών και οργανισμών, από διαφορετικούς τομείς δραστηριότητας. Όπως προανέφερα, για εμάς είναι σημαντικοί όλοι οι πελάτες ανεξαρτήτου μεγέθους. Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν οι μεγαλύτερες «στοιχηματικές» εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, καθώς και εταιρείες digital native. Όμως, θα σταθώ ως παράδειγμα, στην τελευταία μας χρονικά συνεργασία η οποία αφορά στην ψηφιακή μετάβαση και στον εκσυγχρονισμό υποδομών και εφαρμογών της Marine Traffic της ευρέως διαδεδομένη εφαρμογής ναυτιλιακών υπηρεσιών.

Ποια είναι τα οφέλη της μετάβασης ενός οργανισμού στο cloud;

Τα βασικά οφέλη μίας εταιρείας ως προς την μετάβαση στο cloud είναι πολύπλευρα και θα μπορούσαν να αναλυθούν ξεχωριστά, ωστόσο ο τελικός παρανομαστής αφορά στην καλύτερη διαχείριση του συνολικού κόστους μίας εταιρείας, όπου περιλαμβάνεται το ενεργειακό κόστος, το κόστος του ανθρωπίνου δυναμικού, αλλά και των υποδομών. Τέλος, δε θα πρέπει να παραλείψουμε ότι είναι πολλά τα οφέλη ως προς την ευελιξία, ανθεκτικότητα και υψηλή διαθεσιμότητα των υποδομών, ενώ είναι ποικίλα τα οφέλη και ως προς τον εκσυγχρονισμό και την ψηφιακή ασφάλεια.