Τα πρώτα του «βήματα» στην ελληνική αγορά, μέσω συνεργασίας με την DO IT Hellas, επιχειρεί να κάνει το cloud της Google, το οποίο παρουσιάστηκε χτες, σε εκδήλωση που διοργανώθηκε στην Αθήνα.
Στελέχη της Google και της DO IT International ανέλυσαν τις λειτουργίες και τα αβαντάζ, που όπως υποστήριξαν έχει το Google Cloud Platform έναντι των ανταγωνιστών του, αλλά και πώς η χρήση του θα μπορούσε να συμβάλει στον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων. Οι ομιλητές επισήμαναν ότι το Cloud έχει καταστεί πλέον ένα από τα πολυτιμότερα εργαλεία στη βιομηχανία, σημειώνοντας πως μέχρι το 2022 οι υπηρεσίες public cloud θα είναι απαραίτητες για το 90% της επιχειρηματικής καινοτομίας.
Σε 25 περιοχές
Η πλατφόρμα Cloud της Google λειτουργεί σε 25 περιοχές και «ένα από τα πλεονεκτήματα της», σύμφωνα με τον Πάνο Καφαντάρη, Google Cloud Customer Engineer, «είναι το δίκτυο οπτικών ινών που ενώνει τα edge points με τα cloud regions». Distributor του cloud της Google στη χώρα μας είναι η DO IT Hellas. Οι δύο εταιρείες ξεκίνησαν τη συνεργασία τους το 2009. Τέσσερα χρόνια αργότερα η DO IT Hellas έγινε Partner της Google στην Ελλάδα για το G SUITE και το 2017 για τα Google Maps. Από το 2019 η συνεργασία των δύο εταιρειών επεκτάθηκε στο Cloud.
Χαμηλή διείσδυση στην Ευρώπη
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν στο Google Cloud event της Αθήνας, το cloud της Google έχει ένα μερίδιο στην παγκόσμια αγορά κοντά στο 10%. Στην Ευρώπη η διείσδυσή του κινείται σε ακόμα χαμηλότερα επίπεδα. Το ίδιο ισχύει και για την Ελλάδα, όπου το προϊόν είναι ακόμα πολύ «φρέσκο». Το cloud της Google έχουν επιλέξει μεγάλες εταιρείες όπως eBay, Bloomberg, ING, HSBC, Siemens, LG, VEOLIA, Air Asia κ.α.