Το 2018 αποτελεί για τη Διεύθυνση Πληροφορικής της ΜΕΒΓΑΛ άλλο ένα έτος προκλήσεων.
Υπάρχουν, λοιπόν, μία σειρά από έργα τα οποία είναι σε φάση υλοποίησης ή σχεδιασμού. Όπως το GDPR και οι απαιτήσεις που απορρέουν από αυτό για μια εταιρεία που θέλει να είναι συμβατή με τα όσα απαιτεί το πρότυπο. Η ΜΕΒΓΑΛ έχει ήδη ξεκινήσει τη διαδικασία καταγραφής της υφιστάμενης κατάστασής της και υπολογίζει ότι θα είναι έτοιμη την εναρκτήρια ημερομηνία εφαρμογής της νέας νομοθεσίας. «Το GDPR αποτέλεσε ταυτόχρονα την αφορμή για να επανεξεταστούν οι πολιτικές ασφάλειας της εταιρείας καθώς και τα μέσα που χρησιμοποιούνται προς αυτή την κατεύθυνση, έτσι ώστε να τεθούν οι βάσεις για την αναβάθμισή τους όπου κρίθηκε απαραίτητο» δηλώνει στο NetFAX ο Λάμπης Βουτσάς, Διευθυντής Πληροφορικής της ΜΕΒΓΑΛ.
Στόχος της εταιρείας για το 2018 είναι να αξιοποιήσει τις νέες τεχνολογίες, ολοκληρώνοντας τη διασύνδεση του κεντρικού πληροφοριακού της συστήματος με το σύνολο των γραμμών παραγωγής του εργοστασίου. Χρησιμοποιώντας δεδομένα που, πλέον, είναι διαθέσιμα μέσω του IoT, η Διεύθυνση Πληροφορικής φιλοδοξεί να συμβάλλει στην ανάπτυξη μίας πλατφόρμας η οποία θα παρέχει ακόμη καλύτερη πληροφόρηση για την αποδοτικότητα των παραγωγικών διαδικασιών.
Τέλος, η εταιρεία έχει ξεκινήσει το σχεδιασμό και τις αρχικές συζητήσεις για την αναβάθμιση του κεντρικού πληροφοριακού της συστήματος. Εξέλιξη η οποία σε συνδυασμό με το απαραίτητο re-engineering σε διαδικασίες των οποίων η αποτελεσματικότητα δεν είναι πλέον η επιθυμητή και δεν συμβαδίζει με τις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες, θα προσφέρει στη ΜΕΒΓΑΛ την πλατφόρμα, η οποία θα την οδηγήσει με ασφάλεια στα επόμενα αναπτυξιακά της βήματα. «Η αναβάθμιση αυτή, όπως είναι λογικό, θα επηρεάσει το σύνολο των υποστηριζόμενων μηχανογραφικά διαδικασιών, δίνοντας στη Διεύθυνση Πληροφορικής κεντρικό ρόλο στην αξιολόγηση και στον ενδεχόμενο επανασχεδιασμό τους έτσι ώστε να συμβαδίζουν με τις απαιτήσεις της εποχής» συμπληρώνει ο Λ. Βουτσάς.
To 2017 αποτέλεσε μία ιδιαίτερα σημαντική χρονιά τόσο για τη ΜΕΒΓΑΛ όσο και για τη Διεύθυνση Πληροφορικής, η οποία εγκατέστησε στην εταιρεία ένα ολοκληρωμένο σύστημα CRM. «Μέσω του συστήματος αυτού, καθίσταται δυνατή η καθαρότερη αποτύπωση της εικόνας της αγοράς και της θέσης που κατέχουν σε αυτή τα προϊόντα μας. Ταυτόχρονα, βελτιώνεται το επίπεδο συνεργασίας μεταξύ των στελεχών της Εμπορικής Διεύθυνσης ενώ ταυτόχρονα παρέχεται η δυνατότητα αμεσότερης αντίδρασης στις προκλήσεις που καθημερινά παρουσιάζονται σε έναν τόσο έντονα ανταγωνιστικό κλάδο όπως αυτός των γαλακτοκομικών προϊόντων».
Ολοκληρώθηκε, επίσης, η εγκατάσταση ενός σύγχρονου συστήματος διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού, αντικαθιστώντας εκείνο που λειτουργούσε μέχρι τώρα και ξεκίνησαν οι διαδικασίες περαιτέρω αξιοποίησης της λύσης Business Intelligence που διαθέτει η εταιρεία, προς όφελος της ταχύτερης και αποτελεσματικότερης πληροφόρησης των στελεχών όλων των βαθμίδων. Σε όλα τα παραπάνω έργα, η κυριότερη πρόκληση που αντιμετωπίστηκε ήταν το να μπορέσουν να συμβαδίσουν και ταυτόχρονα να συμβάλλουν στην προσπάθεια της εταιρείας για την κατά το δυνατόν περαιτέρω βελτίωση της λειτουργίας της. Σημαντική σε αυτό τον τομέα ήταν η στήριξη από τη Διοίκηση της εταιρείας η οποία αναγνώρισε τα οφέλη που θα προέκυπταν από τις επενδύσεις αυτές και τις στήριξε αποφασιστικά.