Η RTB House, η οποία αξιοποιεί το deep learning για την πρόβλεψη μιας σειράς προϊόντων που είναι πιο πιθανό να είναι περισσότερο ελκυστικά για τους χρήστες, βάσει συνηθειών, συμπεριφορών και άλλων μετρήσεων, ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την Intersport.
Στο πλαίσιο αυτό η RTB House θα διενεργεί personalized retargeting καμπάνιες βασισμένες σε performance based, διασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο ότι το κόστος των καμπανιών θα εξαρτάται αποκλειστικά από το σύνολο των ολοκληρωμένων αγορών. Με αυτόν τον τρόπο θα επιτρέπει στην Intersport να παρέχει στους πελάτες τους εξατομικευμένες διαφημίσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των χρηστών.