Στην κορυφή της κατάταξης BrandZ της Kantar βρέθηκε η Amazon, σπάζοντας το δωδεκαετές δυοπώλιο των Apple και Google.

Με αξία 315,5 δισ. δολάρια, κατακτά την πρώτη θέση, έχοντας ενισχύσει την αξία της κατά 52% μεταξύ 2018 και 2019. Ανάπτυξη μόλις 3% σημείωσε η Apple, για να φτάσει τα 309,1 δισ. δολάρια, μία ποσοστιαία μονάδα περισσότερο από την Google η οποία προσεγγίζει τα 309 δισ. Η δεύτερη καλύτερη επίδοση στο top 10 ανήκει στη Microsoft, η οποία εκτίναξε την αξία της κατά 25% και βρίσκεται στην τέταρτη θέση με 251 δισ. δολάρια.