Ένα μεγάλο project που αφορά τη μεταφορά των εξοδολογίων της AstraZeneca στο Cloud, τρέχει αυτή την περίοδο στις 70 από τις 90 συνολικά χώρες όπου δραστηριοποιείται διεθνώς η εταιρεία.

Το project έχει να κάνει ουσιαστικά με τα έξοδα των περίπου 44.000 υπαλλήλων της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένων και των επαγγελματικών ταξιδιών (παρακολουθώντας, μεταξύ άλλων, το κλείσιμο εισιτηρίων και ξενοδοχείων, τα οδοιπορικά κ.λπ.). Όπως δήλωσε στο NetFAX ο Νικόλαος Φρέστης, μέλος της ομάδας υλοποίησης του έργου και υπεύθυνος για το deployment του σε 18 ευρωπαϊκές χώρες «πρόκειται για μια υπηρεσία που βασίζεται και κτίστηκε πάνω στην πλατφόρμα της Concur  (η οποία έχει εξαγοραστεί από την SAP) και υλοποιείται εσωτερικά από την AstraZeneca, σε συνεργασία με την Concur.

Το project έχει ήδη ενσωματώσει το 90% των χρηστών (από τις 70 συνολικά χώρες οι οποίες συμπεριλαμβάνονταν στον αρχικό σχεδιασμό), ξεκίνησε επίσημα τον Νοέμβριο του 2015 και άρχισε να υλοποιείται σε πλήρη κλίμακα από τον Φεβρουάριο του 2016». Το project αναμένεται να ολοκληρωθεί το Δεκέμβριο του 2016. Το συνολικό budget του έργου – για το deployment μόνο – υπερβαίνει τα δέκα εκατομμύρια ευρώ, ενώ στις χώρες όπου έχει υλοποιηθεί υπάρχει μεγάλος βαθμός ικανοποίησης των χρηστών που «ξεπερνάει το 85%», όπως μας αναφέρει ο Νικόλαος Φρέστης.

H υλοποίηση του project έχει ως αποτέλεσμα την απλοποίηση και τον περιορισμό των διαδικασιών εξοδολογίου της εταιρείας και προσφέρει τη δυνατότητα στους υπαλλήλους της εταιρείας να ετοιμάσουν το εξοδολόγιό τους από τις «έξυπνες» συσκευές τους (smartphone, tablet), αλλά και τους υπολογιστές τους, εταιρικούς ή προσωπικούς, συμβάλλοντας έτσι στην υλοποίηση της φιλοσοφίας “Great Place to Work” της AstraZeneca.