Η bluegr Hotels & Resorts επέλεξε τις cloud λύσεις της Microsoft, και συγκεκριμένα την σουίτα ολοκληρωμένων λύσεων, Office 365, με στόχο να προσφέρει μια ενιαία πλατφόρμα επικοινωνίας για τους εργαζομένους.

Η υλοποίηση του έργου ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε σε όλα τα ξενοδοχεία του ομίλου, τον Μάρτιο του 2015, δίνοντας τη δυνατότητα σε 60 χρήστες να έχουν πρόσβαση στα πιο σύγχρονα εργαλεία της Microsoft, όπως είναι το Exchange Online, το Skype for Business, το Yammer, το SharePoint και το OneDrive. Την υλοποίηση και εγκατάστασης της πλατφόρμας Office 365, για λογαριασμό της bluegr Hotels & Resorts ανέλαβε η Sieben, πιστοποιημένος στρατηγικός συνεργάτης της Microsoft.

Ο κυριότερος παράγοντας που οδήγησε την bluegr Hotels & Resorts, έπειτα από ενδελεχή αξιολόγηση διαθέσιμων λύσεων στην αγορά, στην υιοθέτηση του Office 365, ήταν η ανάγκη μετάβασης σε ένα cloud περιβάλλον με δυνατότητα κεντρικής διαχείρισης, μέσω του οποίου θα δινόταν στους εργαζόμενους η ευκαιρία να διαχειρίζονται τα email τους με ασφάλεια και ευελιξία, μέσα από έναν κοινό διακομιστή, τον Exchange Online.

Επιπλέον, με τη χρήση εργαλείων όπως το Skype for Business, το Yammer και το SharePoint, η ενδοεταιρική επικοινωνία και συνεργασία ενισχύθηκαν σημαντικά, επιτρέποντας στους υπαλλήλους να επικοινωνούν μεταξύ τους και να μοιράζονται αρχεία από οποιοδήποτε σημείο και από οποιαδήποτε συσκευή, διατηρώντας παράλληλα τα κόστη σε χαμηλά επίπεδα.