Η πολυεθνική Carrefour που δραστηριοποιείται στο χώρο του retail επέλεξε τη λύση τεχνητής νοημοσύνης SAS Viya για να βελτιστοποιήσει την εφοδιαστική της αλυσίδα, στο πλαίσιο των δράσεων ψηφιακού μετασχηματισμού της, στόχος των οποίων είναι να ικανοποιήσει αποτελεσματικότερα τις προσδοκίες των πελατών της μέσω της αξιοποίησης νέων τεχνολογιών.

Η Carrefour θέλει να δημιουργήσει ένα μοναδικό phygital κόσμο, που θα συνδυάζει τις αγορές στο κατάστημα και τις online αγορές. Η εφαρμογής της λύσης τεχνητής νοημοσύνης της SAS για τη βελτιστοποίηση της εφοδιαστικής της αλυσίδας αποτελεί το πρώτο βήμα της γαλλικής εταιρείας retail προς αυτή την κατεύθυνση. Η Carrefour απαντά στην πρόκληση της διανομής στα πολλαπλά κανάλια (omnichannel) και τη βελτιστοποίηση του αποθέματος με το SAS Viya, μέσω του οποίου θα συλλέγει και θα δεδομένα από καταστήματα, αποθήκες και sites e-commerce. Η ανάλυση αυτών των δεδομένων θα βελτιώσει τις προβλέψεις ζήτησης και τις παραγγελίες με τους προμηθευτές, μειώνοντας τα απορρίμματα τροφίμων και τη δημιουργία υπερβολικού αποθέματος στις αποθήκες.

Μετά από 18μηνη περίοδο δοκιμών, το SAS Viya θα αναπτυχθεί στην Carrefour με έναν τρόπο που θα προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία στις ομάδες προμηθειών και αναπλήρωσης προϊόντων, βελτιστοποιώντας την εργασία τους και οδηγώντας σε συνεχή βελτίωση των διαδικασιών πρόβλεψης. Το SAS Viya θα αποθηκεύει και θα επεξεργάζεται στο πλαίσιο αυτό μεγάλους όγκους δεδομένων, επιτρέποντας στους ειδικούς της Carrefour να αναπτύξουν αλγορίθμους κομμένους και ραμμένους στις ειδικές ανάγκες της εταιρείας.